Tot wanneer kun je je inschrijven voor een proef?

Plaats hier alles over jachttraining en de jacht.
De Geijsjes
Speurneus
Speurneus

Tot wanneer kun je je inschrijven voor een proef?

Ongelezen bericht door De Geijsjes »

Ik heb zitten neuzen maar ik kan het niet vinden :oops: dus ik ben benieuwd tot wanneer je je kunt inschrijven voor een proef, is dat 1 of 2 weken voordat de proef plaatsvindt of staat er geen tijd voor? :)
Mike ♂ (Tricky Mike v.d. Mediaan/herplaatser(08-09-1990 tot 24-12-1996))
Beagle ♂ (Grienwolder Clownesque Beagle (15-09-1994 tot 12-06-2005)
Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Re: Tot wanneer kun je je inschrijven voor een proef?

Ongelezen bericht door Lupos »

De Geijsjes schreef:Ik heb zitten neuzen maar ik kan het niet vinden :oops: dus ik ben benieuwd tot wanneer je je kunt inschrijven voor een proef, is dat 1 of 2 weken voordat de proef plaatsvindt of staat er geen tijd voor? :)
Meestal staat het erbij, en als dat niet zo is zou ik het gewoon proberen :klasse: wil je soms meedoen aan Krimpen? Lekker dichtbij :wink:
Afbeelding

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
De Geijsjes
Speurneus
Speurneus

Lupos schreef:
De Geijsjes schreef:Ik heb zitten neuzen maar ik kan het niet vinden :oops: dus ik ben benieuwd tot wanneer je je kunt inschrijven voor een proef, is dat 1 of 2 weken voordat de proef plaatsvindt of staat er geen tijd voor? :)
Meestal staat het erbij, en als dat niet zo is zou ik het gewoon proberen :klasse: wil je soms meedoen aan Krimpen? Lekker dichtbij :wink:
Thx Dorine! Ok, er staat niets bij, althans ik lees het er niet uit. Inderdaad Krimpen en lekker dichtbij 8) Eens kijken of Gijs(je) een beetje zin heeft :wink: :D

Heb Max ingeschreven voor Ewijk, maar sinds 2 weken kan hij alleen nog maar strompelen en dat nog wel op een hoge pijnstiller :cry: Mocht hij in de tussentijd beter gaan lopen, dan ga ik hem nog niet inzetten want het risico van terugval wil ik koste wat het kost voorkomen.
Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

De Geijsjes schreef:
Lupos schreef:
Thx Dorine! Ok, er staat niets bij, althans ik lees het er niet uit. Inderdaad Krimpen en lekker dichtbij 8) Eens kijken of Gijs(je) een beetje zin heeft :wink: :D

Heb Max ingeschreven voor Ewijk, maar sinds 2 weken kan hij alleen nog maar strompelen en dat nog wel op een hoge pijnstiller :cry: Mocht hij in de tussentijd beter gaan lopen, dan ga ik hem nog niet inzetten want het risico van terugval wil ik koste wat het kost voorkomen.
He wat balen Daisy met Max...
wat betreft Krimpen, misschien handig als je Joost even een mailtje stuurt (Joost de Fouw, secr. van de JPC) met de vraag of je op de valreep nog mag inschrijven. Als je t doet moet je me even bellen, kom ik jullie kanjers met spandoeken aanmoedigen :applaus:
Afbeelding

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;

De Geijsjes
Speurneus
Speurneus

Lupos schreef: He wat balen Daisy met Max...
wat betreft Krimpen, misschien handig als je Joost even een mailtje stuurt (Joost de Fouw, secr. van de JPC) met de vraag of je op de valreep nog mag inschrijven. Als je t doet moet je me even bellen, kom ik jullie kanjers met spandoeken aanmoedigen :applaus:
Goede tip en gelijk gedaan :D
Maar die spandoeken zijn niet nodig, ben al zenuwachtig genoeg :wink:
Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

oke oke, ik laat de spandoeken thuis, maar ik vind t wel leuk om jullie aan t werk te zien! Laat je t even weten :klasse:
Afbeelding

De Geijsjes
Speurneus
Speurneus

Lupos schreef:oke oke, ik laat de spandoeken thuis, maar ik vind t wel leuk om jullie aan t werk te zien! Laat je t even weten :klasse:
helaas te laat om nog aangemeld te worden :( Volgende keer :wink:
Plaats reactie