Bundels 1e keer Scheveningse strand

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
francis v
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Bundels 1e keer Scheveningse strand

Ongelezen bericht door francis v »

Op deze prachtige zonovergoten 1e oktoberzondag is Bundels voor het eerst naar het strand in Scheveningen geweest. Stom van mij :dom: ...ik had op een eerder tijdstip moeten gaan ipv elf uur. Door het prachtige weer was het enorm druk :? :( .

Voor Banjer, mijn dochter en ik was het te druk maar voor Bundels.. :schreeuw: ..er ging een nieuwe wereld voor hem open. Allerlei speelgoed (nee Bundels dat kinderspeelgoed is niet voor jou) en kleine kindjes (schrokken zich een hoedje van te nieuwsgierige mister B). Na 20 minuten hadden we het wel gezien (mijn dochter en ik liepen alleen maar achter Bundels aan om hem overal weg te halen).

We hebben Bundels beloofd dat we snel nog een keer naar het strand gaan. Als het minder warm weer is en het strand wat meer toegangelijker is voor honden oftewel meer ruimte. :wandelen:
Als je zo de foto's ziet valt het wel mee qua drukte maar pfffff je kon bijna over de hoofden lopen langs de vloedlijn...

Ondanks mijn 'gemopper' :oops: (moest er even uit) hier een paar foto's van Bundels en zijn 1e strand ervaring. :)

Bundels 1e keer in de Noordzee en dat vond hij geweldig!! :verliefd1:
Afbeelding

Hier had mijn dochter net Bundels 'geholpen' met de enkelbandje van de lijn van de blauwe board los te laten :) (gelukkig kon de man er wel om lachen)

Afbeelding

Hallo kindje....ik kijk ff in de plastic zak wat voor speelgoed daar inzit....nou zeg je hoeft niet zo te reageren...ik doe niets behalve snuffelen en jou gedag zeggen :wave:
Afbeelding

Deze foto maakte ik net voordat Bundels de meneer ging 'helpen' met kreeftjes zoeken oftewel in de stok bijten. :?
Afbeelding

Nog geen seconde nadat Bundels de stok had losgelaten stond hij alweer bij het meisje met een grote oranje voetbal...hij wilde wel ff meedoen :mafkees:
Afbeelding

Toen heeft mijn dochter geprobeerd Bundels aan het graven te krijgen (niet echt gelukt....graven doet hij liever in het gras in de achtertuin :lekkerpuh: :( )
Afbeelding

Dan nog maar even lekker hard door het water. Geweldig :D
Afbeelding

Mijn geluk!! (alweer een favoriete foto erbij) :verliefd1:
Afbeelding

Uiteraard de gebruikelijke poseerfoto van mijn eigen bold & beautiful :)
Afbeelding

Bij thuiskomst gebroedelijk uitgebreid een rustmoment nemen want het was allemaal nieuw voor die blonde dreumes en aardig vermoeiend voor die ouwe dibbes. :verliefd1:
Afbeelding

Als de mannen straks weer klaar zijn met slapen mogen Bundels en Banjer van mij nog even pootje baden in een park hier in de buurt. Hebben ze wel verdiend :D
Labradorliefde was een groot geluk in mijn leven
marron
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door marron »

:D :D dat was me het dagje strand wel :D :D ben je erg moe nu :D :D
:bruinpootje: Marron R.I.P
:bruinpootje: Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F)
:bruinpootje: La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F)
:bruinpootje: Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F)
:bruinpootje: Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
Katootje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Katootje »

Bundels' eerste keer was dus voor herhaling vatbaar!!!!!!! :applaus:
(Maar inderdaad, als het zo druk is, dan is de lol er snel af..daarom waren wij ook op een doordeweekse dag gegaan, maar ja, met kids is dat natuurlijk ook weer niet echt logisch;-)
De foto's zijn wel leuk hoor!!!! :klasse:
:verliefd1: Lief hoe ze zo gebroederlijk liggen bij te komen van alle indrukken!
Groetjes, Annick en een stevige knuffel van de NoKaZoefjes
Afbeelding
:bruinpootje:Kato! (Labrador; 4-11-2005)
:zwartpootje:Zoef! (Ruwharige teckel; 12-08-2008)
:blondpootje:Nora! (Labrador/Herplaatser; 25-09-2009/woont sinds 7-01-2012 bij ons)
wobbetje

Ongelezen bericht door wobbetje »

Waha die Bundels.... een nieuwsgierig aagje dus....
Overal zijn smikkel insteken om te kijken en te snuffelen.... hihi
Hij vond het blijkbaar er leuk....
Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lupos »

Heerlijk! Ook super dat de hondjes nu weer overal mogen komen!
Afbeelding

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
jolien
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door jolien »

Het ziet er heerlijk uit! Dat zal (ondanks de drukte) vast genieten zijn geweest :)
banjer

Ongelezen bericht door banjer »

ach ze kunnen nu wel zeggen....weet je nog?? toen we met het baasje naar dat zoute water gingen?? brrrr ze zullen er vast wel van genoten hebben
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

Lekker hoor, en wat een nieuwsgierig aagje he die Bundels :D
Leuke foto's :)
marions
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door marions »

Wat zullen jullie gevloerd zijn.. :D :lol:

Weer een mijlpaal in Bundels leven, hij wil vast nóg wel een keertje :wink:
Dazzling Diamonds Kiepers Nickname
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

We zullen Bundels vast wel een keertje tegen komen vermoed ik :D , we wonen vlakbij. Maandag mag Max weer naar het strand, als de drukte weg is. Anders zijn de zon-aanbidders gelijk gescrubt en dat stelt niet iedereen op prijs. :D
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
ilseF
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door ilseF »

ach Mr.Bundels, wat ben je toch een heeeerlijk dier!
ziet er echt super uit, ondanks de drukte

groetjes, Ilse
groetjes, Ilse en een lik van Qajo
ilseF
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door ilseF »

Els schreef:We zullen Bundels vast wel een keertje tegen komen vermoed ik :D , we wonen vlakbij. Maandag mag Max weer naar het strand, als de drukte weg is. Anders zijn de zon-aanbidders gelijk gescrubt en dat stelt niet iedereen op prijs. :D

whahaha....gratis wellness behandeling!! :D :D
jeltje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door jeltje »

Ha,ha, erg leuke foto's van een mooi beschreven avontuur! Geweldig! Zo jammer dat wij niet in de buurt van het strand wonen :cry:
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Volgende keer kunnen jullie allemaal genieten :D
francis v
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door francis v »

Dank jullie wel voor de leuke reacties!!

Ik denk ook wel dat Bundels en Banjer Max een keer gaan tegen komen op het Scheveningse strand. Zal wel een mooi gezicht zijn...3 van die blonde beachdudes...wie wil daar nou geen scrub van :wink:

Met de vermoeidheid viel het wel mee. Ik was amper klaar met het berichtje plaatsen op het forum of de mannen waren alweer wakker en keken me aan met een blik van ......jij had toch iets gezegd over pootjebaden?? :)

Dus hup in de auto en naar het inieminie strandje. De mannen hebben ontzettend veel lol :applaus: gehad en ik stond daar innerlijk vreselijk te balen dat ik mijn fotocamera weer eens thuis had laten liggen.... :mad:

Het zouden prachtige foto's zijn geworden....in het ondergaande zonlicht samen uit het water komend met een hele grote tak gebroedelijk dragen. Bundels zwemmend en Banjer pootjebadend lekker langs de waterkant. Lekker snuffelen en rollebollen in het zand. Daarna weer als een stelletje malloten achter elkaar rennend door het zand en langs de waterkant.

's avonds lagen de mannen heerlijk voldaan uitgeblust te ronken. Wat hebben een topweekend zullen ze gedroomd hebben. Water, wandelen, lekker eten, zand, snacks. :klasse: ....wat wil een hond nog meer :verliefd1:
Labradorliefde was een groot geluk in mijn leven
Plaats reactie