Voor Banjer, mijn dochter en ik was het te druk maar voor Bundels..

We hebben Bundels beloofd dat we snel nog een keer naar het strand gaan. Als het minder warm weer is en het strand wat meer toegangelijker is voor honden oftewel meer ruimte.

Als je zo de foto's ziet valt het wel mee qua drukte maar pfffff je kon bijna over de hoofden lopen langs de vloedlijn...
Ondanks mijn 'gemopper'

Bundels 1e keer in de Noordzee en dat vond hij geweldig!!

Hier had mijn dochter net Bundels 'geholpen' met de enkelbandje van de lijn van de blauwe board los te laten

Hallo kindje....ik kijk ff in de plastic zak wat voor speelgoed daar inzit....nou zeg je hoeft niet zo te reageren...ik doe niets behalve snuffelen en jou gedag zeggen

Deze foto maakte ik net voordat Bundels de meneer ging 'helpen' met kreeftjes zoeken oftewel in de stok bijten.

Nog geen seconde nadat Bundels de stok had losgelaten stond hij alweer bij het meisje met een grote oranje voetbal...hij wilde wel ff meedoen

Toen heeft mijn dochter geprobeerd Bundels aan het graven te krijgen (niet echt gelukt....graven doet hij liever in het gras in de achtertuin

Dan nog maar even lekker hard door het water. Geweldig

Mijn geluk!! (alweer een favoriete foto erbij)

Uiteraard de gebruikelijke poseerfoto van mijn eigen bold & beautiful

Bij thuiskomst gebroedelijk uitgebreid een rustmoment nemen want het was allemaal nieuw voor die blonde dreumes en aardig vermoeiend voor die ouwe dibbes.

Als de mannen straks weer klaar zijn met slapen mogen Bundels en Banjer van mij nog even pootje baden in een park hier in de buurt. Hebben ze wel verdiend