Zo te zien hebben jullie heerlijk genoten en zijn jullie geen boswachter tegengekomen want volgens mij mogen de honden niet meer loslopen in Meijendel....wat ik overigens heeeel jammer vindt want het is een prachtig natuurgebied waar ik hele fijne wandelmomenten heb beleefd tijdens mijn jeugd. Buurvrouw had een roedel honden en wat is dan mooier als kind meegaan naar Meijdendel. Heerlijk wandelen met die groep honden en vervolgens lekker rondom de open haard wat te drinken.
Daarom baalde ik ook toen ik ooit ergens had gelezen dat in Meijendel de honden permanent aangelijnd dienen te zijn... Nu ik weer honden in mijn leven heb had ik graag nog een paar van die mooie Meyendelmomenten willen beleven. Maarja....can't have it all dus beleef ik mooie momenten in andere natuurgebieden. Maar Meyendel blijft 1 van mijn favorieten....
Hoi Francis inderdaad moeten de honden aangelijnd zijn. Jamie loopt normaal altijd straks naast mij, maar naar Meijendel nemen wij de lange flexilijn mee. Kan ie toch heerlijk schooieren.
En verder... Nederland met al zijn stomme regels. Ik lap ze aan mijn laars Ik ga mijn hond geen lekker zwempartijtje onthouden met zulk heerlijk weer.
Meijendel is een prachtig gebied. Wij komen er graag!
Jamiedepemie schreef:Hoi Francis inderdaad moeten de honden aangelijnd zijn. Jamie loopt normaal altijd straks naast mij, maar naar Meijendel nemen wij de lange flexilijn mee. Kan ie toch heerlijk schooieren.
En verder... Nederland met al zijn stomme regels. Ik lap ze aan mijn laars Ik ga mijn hond geen lekker zwempartijtje onthouden met zulk heerlijk weer.
Meijendel is een prachtig gebied. Wij komen er graag!
Hahha idd...sommige regels in NL zijn te tuttig voor woorden maarja...regels zijn er ook weer om doorbroken te worden
Nadat ik jouw topic had gelezen heb ik nogmaals de site van Meyendel opgezocht. Nu las ik dat er een aantal paden zijn waar de honden los mogen maar waar die paden dan liggen in het gebied stond er niet bij
Dat is dan weer typisch
Binnenkort toch maar weer eens kijken in het prachtige duingebied.