Geschrokken
-
laika
- Speurneus

Geschrokken
GVD loop ik eindelijk wat verder met Diva heeft haar prikje gehad dus gaan we iets meer de buurt verkennen komt er een vrouwtje aan met 2 honden die lkos lopen en die terrier die komt snuffel en uit het niets grijpt hij toch Diva die schreeuwen mijn hart zat in mijn keel en wilde niet loslaten die heb ik op zijn bek gerampt tot hij eindelijk lo liet
Diva helemaal in paniek
heb ff gekeken maar zo tezien niets alleen geschrokken
zit nu in de bench houd haar ff in de gaten
van schrik heeft ze haar anaal klier geleegd pppffft wat een lucht
arm wijfie hoop nietdat ze er een trauma aan over houd
Diva helemaal in paniek
heb ff gekeken maar zo tezien niets alleen geschrokken
zit nu in de bench houd haar ff in de gaten
van schrik heeft ze haar anaal klier geleegd pppffft wat een lucht
arm wijfie hoop nietdat ze er een trauma aan over houd
-
Merle
- Middelgrote hondenneus

Ach jee, wat erg zeg
! Zei die vrouw van die terrier nog wat? Hoop dat Diva er zowel fysiek als mentaal niks aan overhoudt!
Je zal vast goed gekeken hebben, maar soms kan er toch een klein bijtgaatje zitten op de plek waar ze gegrepen heeft. Bij onze vorige hond ook gebeurd, zag zo op het oog niks maar later bleek er toch wel wat te zitten.
Arme meid!
Je zal vast goed gekeken hebben, maar soms kan er toch een klein bijtgaatje zitten op de plek waar ze gegrepen heeft. Bij onze vorige hond ook gebeurd, zag zo op het oog niks maar later bleek er toch wel wat te zitten.
Arme meid!
-
FunnyNina
- Speurneus

- miranda
- Hele grote hondenneus

Arme Diva geef haar van ons maar een dikke knuf.Hoop dat het geef blijvende schade heeft achtergelaten.
:blondpootje:Desie (Mayority's irristible desires)16-10-1997 r.ip. 28-02-2009
:blondpootje:July (joking jewel out of mids)13-07-2001 r.i.p.13-10-2010
:blondpootje:Iris ( be my irrisstible Iris out of mids) 11-01-2003 r.i.p 25-05-2016
:blondpootje:Robin (nickel and dimes girl power) 07-09-2007 rip 10-04-2018
Bowie 16-04-2017
:blondpootje:July (joking jewel out of mids)13-07-2001 r.i.p.13-10-2010
:blondpootje:Iris ( be my irrisstible Iris out of mids) 11-01-2003 r.i.p 25-05-2016
:blondpootje:Robin (nickel and dimes girl power) 07-09-2007 rip 10-04-2018
-
Dinie
- Speurneus

Godsamme!!
Ik snap er niets meer van..............als ik met mijn hond wandel en ik zie iemand aankomen met of zonder hond dan lijn ik mijn hond altijd aan.
Indien het bekende zijn, de honden elkaar kennen en goed met elkaar overweg kunnen, dan mogen ze met elkaar spelen. Is dit alles niet zo dan blijft mijn hond aan de lijn en mag ze een stukje verder weer los.
Ben ik nou zo'n doetje of ???????????.
Beterschap Diva.
Hopelijk hou je er geen trauma aan over!!
Ik snap er niets meer van..............als ik met mijn hond wandel en ik zie iemand aankomen met of zonder hond dan lijn ik mijn hond altijd aan.
Indien het bekende zijn, de honden elkaar kennen en goed met elkaar overweg kunnen, dan mogen ze met elkaar spelen. Is dit alles niet zo dan blijft mijn hond aan de lijn en mag ze een stukje verder weer los.
Ben ik nou zo'n doetje of ???????????.
Beterschap Diva.
Hopelijk hou je er geen trauma aan over!!
-
laika
- Speurneus

-
Debby
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
Laboriginals
- Speurneus

- Contacteer:
-
wobbetje
ocharme dat kleine ding....
Gadver....
Kan zo iemand nu niet wat alerter zijn en zijn hond gewoon aangelijnd houden.... het zou veel slechter kunnen aflopen... je mag er toch niet aan denken.... op de duur zou je nog bang worden om met een kleine pup te gaan wandelen....
Veel sterkte en knuffels voor de kleine Diva... hopelijk heeft ze niks en is ze alles vlug terug vergeten...
Heb het met Wobbe ook meegemaakt 4 jaar geleden.... hij was het allemaal vlug vergeten, maar ik niet.... (en hij was toen al 6 jaar)
Groetjes
Martine
Gadver....
Veel sterkte en knuffels voor de kleine Diva... hopelijk heeft ze niks en is ze alles vlug terug vergeten...
Heb het met Wobbe ook meegemaakt 4 jaar geleden.... hij was het allemaal vlug vergeten, maar ik niet.... (en hij was toen al 6 jaar)
Groetjes
Martine