Voor het eerst in bijna 7 jaar..

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
Buddy007
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Voor het eerst in bijna 7 jaar..

Ongelezen bericht door Buddy007 »

Buddy is sinds 2 dagen erg aan het krabben, nou krabt hij wel vaker. Maar ik dacht laat ik toch maar es kijken en jawel vlooien! Bleh, alles gewassen, kieren gesprayd, knuffels gewassen en natuurlijk Buddy gewassen met vlooienshampoo, helemaal ingesopt, in laten werken, uitgespoeld, na halfuurtje weer goed droog, dus even gekamd en gekeken, zie ik nog zo een rotbeest over zijn kont heen lopen :evil:
Dus even goed nog maar een pipetje gekocht, buddy krijgt daar altijd van die nare plekken van, dus vandaar geef ik ze liever niet, maar ik moet toch wat.
Dus ik hoop dat ze nu wegblijven!
Groetjes Lisanne
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

Rotbeestjes zijn het, ik hoop ook voor je dat het zo afdoende is, succes :wink:
ilseF
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door ilseF »

He bah..wat een ellende zeg!
Doet me denken aan de hoofdluizen bij de kids...ook alles in de was en shampoo...bahbah :evil: :evil:

sterkte ermee!
groetjes, Ilse en een lik van Qajo
Monique66
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door Monique66 »

Nu ik dit lees krijg ik acuut last van jeuk
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Miske »

Hé bah; sterkte er mee en hopelijk zijn die rotbeesten snel weg!!!
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
milo
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door milo »

succes! Ik heb net een vlooienplaag zo goed als overwonnen, hoop dat we wegblijven. Misschien goed idee om even omgevingspray te gebruiken, namelijk zit maar 1% van de vlooien op je hond, de rest in je huis!!... Brrrr....

+ welke vlooiendruppels heb je gebruikt? Wil je ALLES killen, werkt alleen Stronghold, en die is tegenwoordig alleen nog maar bij de DA te koop. Ligt aan de werkzame stof, die ook de omgevingsvlooien en eitjes moet doden.(Sja, ik ben inmiddels expert geworden...en 100 euro armer...)
:zwartpootje:Afbeelding:zwartpootje:
renate
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door renate »

hier ook pas een vlooienplaag gehad in huis :(
verschrikkelijk die beestjes. Gelukkig zijn we er helemaal vanaf en ik hoop dat ze bij jou nu ook snel weg zijn.
Joppe

Ongelezen bericht door Joppe »

Vreselijk, en idd doet mij ook weer denken aan de luizenplaag die we een keer doorgemaakt hebben.
Alle mutsen, sjaals, haarfrutsels, auto ect ect. Dacht dat ik er overspannen van werd.
Vergeet de auto niet als je je hond daar ook wel in hebt!
Buddy007
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Buddy007 »

milo schreef:succes! Ik heb net een vlooienplaag zo goed als overwonnen, hoop dat we wegblijven. Misschien goed idee om even omgevingspray te gebruiken, namelijk zit maar 1% van de vlooien op je hond, de rest in je huis!!... Brrrr....

+ welke vlooiendruppels heb je gebruikt? Wil je ALLES killen, werkt alleen Stronghold, en die is tegenwoordig alleen nog maar bij de DA te koop. Ligt aan de werkzame stof, die ook de omgevingsvlooien en eitjes moet doden.(Sja, ik ben inmiddels expert geworden...en 100 euro armer...)
Omgevingsspray gebruikt, maar dat is ook troep zeg! Bleh!
Ik had Exil, vandaag Buddy weer zien krabben/bijten, ik kan niets vinden, ik hoop echt niet dat hij ze weer heeft!
Groetjes Lisanne
rocky1

Ongelezen bericht door rocky1 »

:oops: En ik maar denken dat ik de enige was deze keer die na vele jaren vlooi vrij geweest te zijn een paar weken geleden een vlo ontdekte bij 1 van de katten! Inderdaad gelijk in de stress en sprayen,banden,wassen, kammen en alles wat je maar kan verzinnen!! Durf nu een beetje te gaan zeggen dat het hier weer helemaal vlovrij is en hopelijk zijn er geen stiekeme eitjes nog ergens blijven liggen en anders :evil: :twisted: gaan we weer aan de slag met sprayen, banden, poetsen, boenen, kammen enzo enzo :twisted: :twisted: :twisted:
Plaats reactie