Ik mag hopen dat dr vriend binnen de korste keren lekker vreemd gaat en dat zijn nieuwe minnares haar vindt stinken en van hem eist dat hij haar wegdoet. Gewoon dumpen mag ook.
Ik hoop dat die vriend dat artikel leest...Echt zielig voor die hond, want ook al komt alles boven water uiteindelijk de hond die zit dan al ergens anders.
Heel vals , ik had het ook gelezen, voor zover ik het gezien heb kun je niet reageren op deze brief anders had ik dat zeker gedaan.
Dus laten we maar hopen dat de vriend voordat hij Rose herplaatst het bij de familie ter sprake brengt
Jammer voor die man, zeker omdat hij zo gek is met zijn meisje
Hopelijk leest haar vriend dit verhaal en dumpt hij haar zo hard als hij kan.Ikzelf had een hond toen ik mijn man leerde kennen,9 jaar geleden.Ik heb hem toen duidelijk gemaakt dat een hond heel belangrijk voor me is en dat hij direct aan moest geven of hij daar mee kon leven.Zo niet dan kon het gewoon niks worden tussen ons.Klinkt misschien heel cru maar ik ben stapelgek op honden en kan me een leven zonder hond moeilijk voorstellen.Gelukkig was hij al snel verliefd op mijn toen 10 jarige Lab Bink en zijn ze dikke maatjes geworden.En ja,nu hebben we er zelfs 2!Hopelijk loopt het voor die arme Rose goed af.......