Ter lering ende vermaeck:
http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen ... kerij.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Hanneke
Brief staatssecretaris
-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Middelgrote hondenneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
- Contacteer:
Ik heb het zelf ook nog niet ´studerend´ gelezen, alleen vluchtig overgelezen. Ik moet zeggen: Bleker snapt heel goed hoe de markt in elkaar zit en wat er allemaal speelt. Dat vind ik al een groot pluspunt.
Hij kondigt een hele serie maatregelen aan, niet alleen voor de hondenfokkerij overigens, ook voor andere sectoren. Eén van de belangrijkste lijkt mij dat álle pups verplicht gechipt moeten worden, dus ook die uit de handel, en dat de gegevens in een centrale databank komen die toegankelijk is voor de opsporingsdiensten. Daarmee hoopt hij meer inzicht te krijgen in de handelsstromen.
Hanneke
Hij kondigt een hele serie maatregelen aan, niet alleen voor de hondenfokkerij overigens, ook voor andere sectoren. Eén van de belangrijkste lijkt mij dat álle pups verplicht gechipt moeten worden, dus ook die uit de handel, en dat de gegevens in een centrale databank komen die toegankelijk is voor de opsporingsdiensten. Daarmee hoopt hij meer inzicht te krijgen in de handelsstromen.
Hanneke