Basco vond 1 labrador teefje heel erg leuk. We liepen ieder een andere kant op maar Basco draaide om en rende als een gek terug naar dat teefje. Ze kwamen samen in botsing en hoorde een harde gil

Ik dacht eerst dat het dat teefje was dus ik riep naar hun of ze niks had maar de mensen liepen gewoon door, dus mijn collega zei al dan zal er wel niks zijn als ze toch doorlopen.
Basco kwam wel meteen weer terug gerend ( ik had hem al eerder geroepen maar hij vond dat teefje zo leuk dat hij bananen in zijn oren had gestopt ).
Aangezien ik dacht dat die andere hond zo gilde heb ik Basco niet nagekeken. Die was ondertussen ook weer aan het spelen met de hond van mijn collega.
Thuis gekomen geef ik Basco een aai over zijn koppie en dat voelde nat aan. Ik heb nagekeken blijkt hij een flinke wond bovenop zijn kop te hebben

Ik heb zijn wonden schaafplek ingesmeerd met honingzalf en hij heeft na de wandeling heerlijk liggen dromen. Verder was het een hele leuke en gezellige wandeling. Mijn collega zei al, misschien leert hij dan om de bananen thuis te laten liggen de volgende keer

Sinds Basco weer alleen is wilt hij namelijk naar iedere hond toe, wil met iedere hond spelen en gek doen terwijl hij ze eerst juist goed negeerde en gewoon zijn eigen plan trok en goed terug te roepen was.
We blijven gewoon trainen en wie weet heeft hij hier iets van geleerd ( maar ja dat zal wel niet het is zo een lekker eigenwijs ding ).