Opgezette tepels

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
jeltje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Opgezette tepels

Ongelezen bericht door jeltje »

Het is nu ruim 2 weken na Zyva's eerste loopsheid maar ze heeft nog steeds opgezette tepels. Ik heb zelfs het idee dat het alleen maar erger wordt ipv minder. Heeft iemand enig idee hoe lang het duurt voordat de tepels weer hun normale proportie hebben na de loopsheid?
doggie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door doggie »

Ik weet niet precies wat 'normaal' is, maar bij Leentje zie je er haast niks van, en zijn de tepels dus maar een beetje dikker.
Bij Sjakie was het indertijd veel duidelijker te zien, en bleef het wel een paar maanden zo. Verder vertoonde ze geen verschijnselen van schijnzwangerschap. Ik heb haar toen 3 maanden na de loopsheid laten steriliseren, en daarna waren haar tepels weer gewoon.
speurneus carola
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door speurneus carola »

er kan zelfs straks een beetje melk uit komen, dan ben ik bang dat je teefje schijnzwanger is geworden van de hormonenpiek
al me kinders uitgevlogen
mullermariska
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door mullermariska »

Izzie hield na haar loopsheid nog heel lang grote tepels. Nu ze gesteriliseerd is, is het pas minder geworden...
Maar idd . Als er op een gegeven moment melk uitkomt kan ze schijnzwanger zijn en zou ikeven langs de DA gaan.
Groetjes Mariska en een lebber van Izzie en Shiva

:zwartkopje: Lola ( Kink's Lola van de witte hoeve's hof ) 7-3-1998 - 14-7-2008
:blondkopje: Izzie ( Mayberry's Dream Curious Isabel) 4-2-2009
Bull terriër : Shiva 3-8-2010
Plaats reactie