Als ik boodschappen heb gedaan krijgen de mannen altijd iets lekkers. Dat deed ik al toen Banjer nog alleen was en nu met Bundels erbij gaat die 'traditie' uiteraard gewoon door.
Nadat de boodschappen waren opgeruimd was het tijd voor een grote mok thee met iets lekkers erbij en vanaf de bank had ik dit aan mijn voeten liggen....
Roos schreef:Mooi gezicht, ik vind het heerlijk als honden met een kluif oid gewoon bij elkaar kunnen, maar dat gaat bij jouw mannen ook heel goed zo te zien
Ja klopt Roos ik ben echt heel blij dat het zo goed gaat tussen de mannen. Banjer laat soms heus wel merken aan Bundels dat hij even geen zin heeft maar Banjer is blijkbaar heel snel over te halen tot een spelletje stoeien want Bundels trekt zich weinig aan van Banjer z'n gesnauw en doet gewoon
Eten gaat helemaal perfekt. Banjer eet sneller dan Bundels. Banjer laat Bundels volledig met rust. Ik kan zelfs Bundels zijn eten alvast op de grond zetten en Banjer zal daar niet aankomen (als mijn dochter op schooldagen bij mij is laat zij 's ochtends Bundels uit) Wat een one of a kind hond heb ik toch