Op 24 september is onze 2e lab geboren.. En nu is het aftellen geblazen.. Wat duurt het dan nog lang..
We weten nog niet welk meisje bij ons komt wonen en zelfs de kleur is nog niet zeker (Bruin of zwart)..
Afgelopen zaterdag wezen kijken.. wat waren ze mooi.. Paar sfeerfoto's...
[/url]
Bo, Rinkling Twinkling Energetic Bo. Voor altijd in ons hart. * 14-07-2005 † 01-06-2012 Yara, Rinkling Twinkling Just Love. 24-09-2011 Lizzy , Rinkling Twinkling liason of life. 12-04-2014
ach gossie! wat een mooie foto's...daar smelt je toch bij!
Ik ben stikjaloers op je ...moet nog tot februari wachten
Geniet van het puppiesnuffelen en ik duim dat de laatste loodjes (lees: weken) omvliegen!
Wat een snoepjes, ik smelt altijd als ik van die puppenfoto's zie.
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje (ook al weet je nog niet welke precies).
ze zijn allemaal mooi.. al heb ik een lichte voorkeur voor pup bruin met witte bandje.. maar goed.. het is afwachten.. We gaan volgende week weer knuffelen.. en dan is het waarsch. al duidelijk..
Bo, Rinkling Twinkling Energetic Bo. Voor altijd in ons hart. * 14-07-2005 † 01-06-2012 Yara, Rinkling Twinkling Just Love. 24-09-2011 Lizzy , Rinkling Twinkling liason of life. 12-04-2014
heerlijk al die pupsels, geniet van de voorpret, en voor later heel veel plezier en geluk met je labje
Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
Mooie puppels zeg,heerlijk hé dat puppensnuiven!!
Hopelijk weet je de volgende keer te vertellen welke van de twee het nu gaat worden.
Mooie naam Yara.
:blondpootje:Desie (Mayority's irristible desires)16-10-1997 r.ip. 28-02-2009
:blondpootje:July (joking jewel out of mids)13-07-2001 r.i.p.13-10-2010
:blondpootje:Iris ( be my irrisstible Iris out of mids) 11-01-2003 r.i.p 25-05-2016
:blondpootje:Robin (nickel and dimes girl power) 07-09-2007 rip 10-04-2018 Bowie 16-04-2017
Morgen gaan we dus weer snuffelen.. Oooo. ze zijn zoo leuk ! mijn mailbox puilt uit van de foto's die de fokker ons stuurt !
Yara betekent overigens Waterkoningin .. nu maar hopen dat ze van zwemmen houdt..
We zijn al druk met de voorbereidingen.. Tapijt is besteld, kussen is binnen, kong-speeltjes zijn er, bench is schoongemaakt en puppy cursus is uitgezocht.. Kortom.. we zijn er klaar voor
Pandora schreef:Prachtig! Die pootjes vind ik altijd zo geweldig! Ik ben echt een pootjes fetisjist Geniet van de voorpret en voor je het weet heb je ze in huis!
inderdaad die pootjes. Heerlijk en als je het zo ziet wil je ze toch allemaal hebben.
wat duurt wachten toch lang.. We gaan komende vrijdag weer kijken ! en dan hoop ik te horen welk meisje van ons gaat worden.. En dan nog een hele week wachten !
Vandaag de spullen van witjes verzendhuis binnen gekregen (speeltjes, wubba kong, vetbet , latex kip etc. etc..) dus die kunnen bij de rest van het spul.. Komende week huis ombouwen, bench vast neerzetten zodat onze andere Lab alvast kan wennen en dan mogen we 12 november haar eindelijk ophalen..
Intussen hebben wij al zelf een beetje gekeken wie wij denken dat het gaat worden.. Er zijn er een paar die er echt uitspringen .. maar ja.. dat is natuurlijk puur een moment opname.. Ik heb er alle vertrouwen in dat Astrid (de fokster) ons het juiste hondje toe gaat wijzen.. maar oooooooooo wat is het spannend..