Max heeft sinds vorige week de beer gekregen die Roy ooit voor mij kocht toen wij als pubers ons hadden leren kennen tijdens de eerste valentijnsdag. Wij hebben hem altijd bewaard, maar ja...voor wat? Max had zijn oog al eerder op deze zachte beer laten vallen en aangezien Max de laatste tijd minder sloopt, gingen wij overstag.....
Max vond en vindt het helemaal geweldig!! Hij wil er zelfs mee naar buiten

Hij slaapt ermee en wilde hem de eerste dagen zelfs niet aan ons laten zien....IS MIJN BEER!!! Zelfs als ik thuiskwam, was onze mup wel blij om mij te zien, maar had hij eigenlijk niet echt tijd op mij te begroeten

Na een paar dagen, toen hij door had, dat hij de echt de beer mocht hebben, kwam hij bij ons knuffelen met zijn beer.....
Hij doet zelfs al zo ongeveer aan ruilhandel

Zodra Max de pannen hoort in de keuken, komt hij om de hoek 'gevlogen' met zijn beer en gaat hij heel braaf en mooi naast mij zitten met zo'n verwachtingsvolle blik in zijn ogen....ik ben er ook vrouwtje en wat jij daar in die pan gooit, lust ik vast en zeker ook wel....proeven??? Uiteraard krijgt Max niet altijd wat als hij mooi zit en wat doet die slimme boef dan??? Juist hij duwt zachtjes met het zwarte dropje tegen mijn been en zodra ik dan naar hem kijk, legt hij de beer aan mijn voeten en kijkt dan mij aan....ruilen vrouwtje? Jij de beer, ik dat wat in de pan ligt?
Ongelofelijk! Het is al mijn alles, maar op zo'n momenten kan ik hem wel opvreten....

Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.