huh...wat is dat nou?

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
francis v
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

huh...wat is dat nou?

Ongelezen bericht door francis v »

Vorige week wilde mijn dochter wat halloweenspulletjes kopen. Het ging met name om die nepvleermuis :D waarmee zij mijn ouders mee kon laten 'schrikken'. :wink:

Ze had de vleermuis aan een touwtje gehangen en toen mijn ouders langs kwamen aan het begin van de avond hing zij uit het slaapkamerraam en liet de nepvleermuis fladderend langs het raam gaan. Ik seinde mijn ouders zo stil mogelijk in en die gingen helemaal mee in het spel...het was wel grappig vooral omdat de vleermuis ineens 'voorbij' kwam met aan zijn poot een papiertje met daarop BOE! :lol:

Ik versier al enige tijd de ramen tijdens halloween....laat mijn freubele franse gevoel lekker tot uiting komen :wink:. We hadden afgesproken om vanmiddag de versiering te doen. Mijn dochter was begonnen en ik heb het afgemaakt...kinderen zijn meestal snel klaar met versieren..althans mijn dochter wel :D

Banjer en Bundels waren tijdens mijn gefreubel wat aan het stoeien en dan weer aan het slapen en hadden niet echt door wat ik aan het doen was bij de ramen.

Tot het buiten donker was geworden.....

Ik kwam uit de keuken de woonkamer binnengelopen en zag Bundels staren naar het raam....je kon bijna zijn gedachte lezen....wat hangt daar nou?! :shock: en daarna keek hij mij aan met een blik van .....en daar moet ik vannacht vlakbij slapen? :shock: :verbaasd:
Ik gaf hem een grote knuffel en zei ...gezellig he Bundiewundie halloween :D

Inmiddels ligt hij weer heerlijk te slapen...en wie weet droomt hij misschien wel over een heel lief en ondeugend hondenheksje :wink:

Hier stond Bundels naar te :shock: (je ziet dat de luie huistijger veel minder onder de indruk is....of zal het zijn dat hij het inmiddels gewend is :wink: )
Afbeelding

En als mensen voorbij ons huis lopen zien ze dit als ze bij ons naar binnen willen kijken :) (en de vleermuis hangt inmiddels in het spinnerag :wink: )
Afbeelding

Een hocuspocusgroet vanuit ons :heks: huisje
De 4 blondjes
Labradorliefde was een groot geluk in mijn leven
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

:D Knap hoor van Bundels, als ik dat voor mijn ramen zou hangen en Sam kreeg het ineens in de gaten zou de straat te klein zijn ben ik bang :wink:
Het ziet er heel gezellig uit zo :klasse:
wobbetje

Ongelezen bericht door wobbetje »

Ik kan mij wel iets voorstellen bij Bundel's kopje hoor... die moet toch wel heel raar gekeken hebben .....
Wobbe zou die rare ronde dingen maar eng gevonden hebben en zou er op zijn eigen speciale manier naar gebloefd hebben.... ja hij deed dan zoiets van.... woefmompel.... (zijn bek bleef dicht en toch deed hij dan een poging tot blaffen.... dikwijls ook nog vochtig :D )

Voor de rest wel leuke versiering hoor....

Groetjes
Martine
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Ik denk dat Max door de ruit zou gaan als dat voor zn raam hangt. :D

Stoere huistijger heb je trouwens :D
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
francis v
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door francis v »

:lol: ...Banjer doet het helemaal niets...maar die is soms zo beleefd in zijn doen en laten dat ik twijfel of het wel een labrador is :lol:

Bundels is het blijkbaar nu al gewend aan de versiering want hij ligt nu te kluiven op een kauwstaaf. Ben wel benieuwd hoe hij morgen wakker wordt.... :D

Ps ....dank voor de leuke reacties! Ik zie het bij sommige helemaal voor me :D
Labradorliefde was een groot geluk in mijn leven
jeltje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door jeltje »

Wat een gezellige (heksen)boel bij jullie :wink: . Leuk gedaan hoor!
FunnyNina
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door FunnyNina »

Wat heb je het leuk versierd,als ik met Senna voorbij je huis zou lopen dan zou ze luid staan blaffen om vervolgens hard weg te lopen,mijn heldin :)
Quasar
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Quasar »

Hier vindt hij alles best :shock:
Voor zo iets wordt hij dus niet warm of koud van :roll:
Van de week hadden mijn zoontjes (bijna 9 en 11 jaar) op de Tu in Delft een muziek apparaatje gesoldeerd, waar dus hoge irritante geluiden uit komen :evil: waar je als moeder zo iets hebt van doe dat maar lekker in je kamer..
Toen ik het geluidje hoorde (heel schel hoog) vertelde ik mijn man dat ik de reactie van Quasar wel wilde zien; met zijn koppie scheef enzo.. Maar nee hoor bij blikte of bloosde niet :roll:
:blondpootje: Creekwater King Quasar (16-06-2006)
Groetjes van Suzanne en een lik van Quasar
dinodap
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door dinodap »

Ziet er errug gezellig uit!! Leuk!
Enne... waar heb je die vleermuis gescoord?
laika
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door laika »

leuk versierd ik denk dat er hier geweldig geblaft zal worden als ik dit ophang 8)
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

ik denk dat ze hier ook niet verblikken en verblozen,met verjaardagen hangen er slingers,vlaggen en ballonnen en het laat ze siberisch :roll:

ook met kerst blijft de boom op zijn plek en de ballen heel,al zijn de ballen op staart hoogte wel van plastic :D

ziet er trouwens heel leuk uit :klasse:
hier vieren we sint maarten dus halloween is hier niet erg populair(soort biblebelt)
zoonlief is stapel op harry potter,je zou de gezichten hier soms moeten zien als hij dat verteld 8)
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

wobbetje schreef:Ik kan mij wel iets voorstellen bij Bundel's kopje hoor... die moet toch wel heel raar gekeken hebben .....
Wobbe zou die rare ronde dingen maar eng gevonden hebben en zou er op zijn eigen speciale manier naar gebloefd hebben.... ja hij deed dan zoiets van.... woefmompel.... (zijn bek bleef dicht en toch deed hij dan een poging tot blaffen.... dikwijls ook nog vochtig :D )

Voor de rest wel leuke versiering hoor....

Groetjes
Martine
:D :D Dat blafje herken ik! Zo zou Max ook reageren!
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
Plaats reactie