Ze had de vleermuis aan een touwtje gehangen en toen mijn ouders langs kwamen aan het begin van de avond hing zij uit het slaapkamerraam en liet de nepvleermuis fladderend langs het raam gaan. Ik seinde mijn ouders zo stil mogelijk in en die gingen helemaal mee in het spel...het was wel grappig vooral omdat de vleermuis ineens 'voorbij' kwam met aan zijn poot een papiertje met daarop BOE!

Ik versier al enige tijd de ramen tijdens halloween....laat mijn freubele franse gevoel lekker tot uiting komen

Banjer en Bundels waren tijdens mijn gefreubel wat aan het stoeien en dan weer aan het slapen en hadden niet echt door wat ik aan het doen was bij de ramen.
Tot het buiten donker was geworden.....
Ik kwam uit de keuken de woonkamer binnengelopen en zag Bundels staren naar het raam....je kon bijna zijn gedachte lezen....wat hangt daar nou?!

Ik gaf hem een grote knuffel en zei ...gezellig he Bundiewundie halloween

Inmiddels ligt hij weer heerlijk te slapen...en wie weet droomt hij misschien wel over een heel lief en ondeugend hondenheksje

Hier stond Bundels naar te

En als mensen voorbij ons huis lopen zien ze dit als ze bij ons naar binnen willen kijken

Een hocuspocusgroet vanuit ons

De 4 blondjes