Marron haalt aimee op

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
marronaimee

Marron haalt aimee op

Ongelezen bericht door marronaimee »

Wij hebben 2 schatten van labradors en ze zijn ook spuer lief naar elkaar toe!
Ze likken elkaar, dagen elkaar uit (vooral marron naar aimee) en zijn ook wel een tikkeltje jaloers op elkaar ;)
Wij hebben deze 2 dames nu een half jaar en het is ons opgevallen dat marron aimee ophaalt...
of zullen wij dat verkeerd zien? Ik weet niet wat het anders moet betekenen...
Bijvoorbeeld:

Wij zijn aan het wandelen in het bos en ze snuffelen natuurlijk links rechts en voor en achter alles wat er staat ;), maar als aimee te ver (voor ons gevoel) van ons weg is, omdat ze ergens blijft hangen...(zal wel onzettend lekker ruiken ;) ) roepen wij haar....1 x...2x...3x...en als we dan met een boze stem gaan roepen en ze komt NOG NIET, rent marron terug naar aimee, geeft haar een kopstoot en rent enthousiast een stukje heen en weer...en dan gaat aimee wel mee :)

Zou dat de hondentaal zijn dat ze moet opschieten anders heeft ze trammelant met de baasjes ? ;):P

Wij weten het niet , maar het is wel ontzettend leuk (en handig) om te zien :D
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

Sam doet dat ook als wij een hondje te gast hebben, bij Dewi ook wel als zij achterblijft, maar niet zo fanatiek.
Het is inderdaad heel leuk om te zien hoe ze dat doen en het mooiste was dat hij het al deed toen hij zelf regelmatig trossen bananen in zijn oren had :D
wobbetje

Ongelezen bericht door wobbetje »

dat moet inderdaad gewéldig zijn om te zien.... leuk ....
Honden hebben inderdaad hun eigen hondentaal denk ik.... en ze zijn slim

Groetjes
Martine
jeltje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door jeltje »

Zyva heeft dat ook al een paar keer gedaan. De eerste keer was bij ons buurhondje, een Cocker met ongelooflijke bananen in zijn oren. Ik was met beiden aan het wandelen langs een geluidswal hier in de buurt. Buurhond ging er vandoor en liep ineens naar boven de geluidswal op. Ik roepen maar uiteraard niet luisteren. Ik stond onder en de hond was minstens 5 meter hoger verdwenen op de wal. Ik begon langszaamaan in paniek te raken en ineens speert Zyva er vandoor en komt 2 minuten later met buurhond voor zich uit weer terug bij mij. Echt geweldig!
Dee

Ongelezen bericht door Dee »

Ik herken het ook wel, onze vorige lab deed het bij de golden van mijn ouders. Die werd ouder, trager en de bananen in dr oren groeiden met de dag! :wink:
Als ze dan weer stond te treuzelen, duwde Denver met zn kop onder dr kont, zo van; hupsakee!
Boris Amber Damey
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Boris Amber Damey »

3 keer roepen zou ik nooit doen ;)
Boos worden haalt al helemaal niks uit.

Ik reageer net in een ander topic van jou waar het ook over Aimee gaat.

Er komt ineens in mij op, is Aimee misschien doof?
Afbeelding
De wind van gister helpt je niet vooruit
De wind van morgen blijft misschien wel uit
Je moet zeilen op de wind van vandaag
marronaimee

Boris Amber Damey schreef:3 keer roepen zou ik nooit doen ;)
Boos worden haalt al helemaal niks uit.

Ik reageer net in een ander topic van jou waar het ook over Aimee gaat.

Er komt ineens in mij op, is Aimee misschien doof?
haha aimee is heeeeeeeeeel eigewijs en oost-indisch doof :P
maarja welke lab is dat niet als ze iets heeeeeeel interessants ruiken (bij aimee is dat vooral kattenpoep of iets wat er zo lekker ruikt tussen het gras :S...)
Als het om andere dingen gaat zoals "gaan we wandelen"of "koekje" etc. etc. luistert ze super! en als ze gewoon mee wandelt en snuffelt luistert ze ook heel goed...tot ze zo'n interessant plekje tegen komt!
marronaimee

jeltje schreef:Zyva heeft dat ook al een paar keer gedaan. De eerste keer was bij ons buurhondje, een Cocker met ongelooflijke bananen in zijn oren. Ik was met beiden aan het wandelen langs een geluidswal hier in de buurt. Buurhond ging er vandoor en liep ineens naar boven de geluidswal op. Ik roepen maar uiteraard niet luisteren. Ik stond onder en de hond was minstens 5 meter hoger verdwenen op de wal. Ik begon langszaamaan in paniek te raken en ineens speert Zyva er vandoor en komt 2 minuten later met buurhond voor zich uit weer terug bij mij. Echt geweldig!
poeh dan zou mijn hart oo kwel even een tikje sneller gaan kloppen! Wat fijn dat je dan op je eigen hond kunt rekenen :) :D
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door sharon66057 »

Noah heeft het als hij samen met King wandelt, als Noah word besnuffeld door een andere hond en hij vind het nogal spannend dan durft hij vaak niet weg te lopen van de andere hond, wij lopen dan gewoon een stukje door en als hij dan nog niet komt dan gaat King hem halen, hij rent dan terug naar Noah en gaat een rondje om hem heen lopen en af en toe blaffen zo van "kom nou" en dat werkt meestal goed, de andere hond loopt dan vaak weg en Noah komt mee :D
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
Plaats reactie