Ik vraag mjij af of er nog meer van die nutteloze voorwerpen zijn zogauw er een labrador in huis is.

Killian is nog niet zo groot dat hij op het aanrecht of verwarming kan,komt nog welmarielle75 schreef:![]()
Ik dacht dat ik de enige was die de handdoek en theedoek op het aanrecht heeft liggen.
![]()
![]()
Ik heb geen haakje, maar een rekje aan de zijkant, waar je de handdoek overheen kan hangen, maar elke keer vond ik m'n doeken in de tuin terug.Dus nu liggen ze op het aanrecht, maar heel soms, als Rover een dolle bui heeft springt hij tegen het aanrecht op en heeft hij ze alsnog te pakken.
Af en toe probeer ik ze weer terug te hangen, zelfs een keer met een knijper vast gemaakt, maar toen had meneer dus theedoek én knijper te pakken.
Ik wil ook zo'narsan schreef:![]()
Geef ze dan ook een lekker zacht kleedje
![]()
![]()
Ik vind het wel grappig hoor........ al onze labradors hebben dat nog nooit gedaan. Eigenlijk is alles wel veilig hier in huis.
Nou moet ik wel zeggen dat er hier wel knuffels liggen en die worden ook daadwerkelijk gebruikt om mee te gooien, spelen en slapen.
hihihihi...een drol met wasvoorschrift!!royenmarjolein schreef:Handdoeken en theedoeken waren erg gewild toen Max klein was. Ook nu heeft hij zo nu en dan een theedoek te pakken. Max is meer dol op etiketjes en op sokken. Alles wat voorzien is van een etiketje wordt gestolen en vervolgens zeer chirugisch ontdaan van het etiket![]()
![]()
Hij poepte zelf een keer een stuk etiketje uit; het plakte zo aan de drol
ilseF schreef:hihihihi...een drol met wasvoorschrift!!royenmarjolein schreef:Handdoeken en theedoeken waren erg gewild toen Max klein was. Ook nu heeft hij zo nu en dan een theedoek te pakken. Max is meer dol op etiketjes en op sokken. Alles wat voorzien is van een etiketje wordt gestolen en vervolgens zeer chirugisch ontdaan van het etiket![]()
![]()
Hij poepte zelf een keer een stuk etiketje uit; het plakte zo aan de drol![]()
![]()