het meest nutteloze voorwerp in een huis met een labje

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Angelique&Skip

het meest nutteloze voorwerp in een huis met een labje

Ongelezen bericht door Angelique&Skip »

vlak voor Skip zijn geboorte zijn wij verhuisd en hebben we een mooie keuken laten plaatsen met aan de zijkant van het aanrecht 3 mooie ( beetje overdreven dure :oops:") handdoek en theedoekhaakjes. van de week zei mijn zoon nog:"Nou mam, daar heb je ook veel aan". 8) x
:evil: Er hangen namelijk NOOIT handdoeken en theedoeken aan omdat meneertje er niet vanaf kan blijven. Als pup heeft hij menig handdoek er vanaf getrokken en wat ik ook deed, ik kreeg het niet afgeleerd. Nu liggen de doeken dus "op" het aanrecht :klasse: . maar ik krijg regelmatig als ik in de keuken bent ineens een :hehehe: lieve snuit op 2 poten naast mij die eerst doet of ie aangehaald wilt worden ( wat natuurlijk op die manier niet mag, en dan uit protest dat ie op 4 pootjes moet, de handdoek weer meepikt . :evil:

Ik vraag mjij af of er nog meer van die nutteloze voorwerpen zijn zogauw er een labrador in huis is. :wink:
M_n_q_e
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door M_n_q_e »

:D
Jaaa! Wij hebben ook van die ongebruikte haakjes!
Daar hing ook ooit een ovenwant aan maar die had Miep al vrij snel uit elkaar gepeuterd.
:zwartpootje: Trix (bij ons gekomen uit het asiel op 4-03-2011, geboortedatum onbekend maar geprikt op) 4-03-2006
:bruinpootje: Miep (Dior) 19-07-2010
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

idd handdoekhaakjes :D ,nadat we de keuken afsloten met een traphekje is het gedrag vanzelf gedoofd,maar we hangen tot op heden nog steeds geen handdoeken op :roll: terwijl roef nu gewoon in de keuken kan en de handdoeken met rust laat :D
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
bud en weiser
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door bud en weiser »

Hier net hetzelfde,toen we met Killian binnen kwamen trok hij direct de handoek en haakje uit de muur,nu liggen de handoeken op de verwarming en blijft hij ervan af.
Bud mis je nog steeds!
ilseF
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door ilseF »

hier het schoenen rekje in de keuken, er horen sloffen op......àls ze er al op kwamen, had sam ze er al snel weer af gehaald! deed er niks verkeerds mee, ging er alleen lekker op liggen! :verliefd1:
groetjes, Ilse en een lik van Qajo
marielle75
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door marielle75 »

:lol: :lol: Ik dacht dat ik de enige was die de handdoek en theedoek op het aanrecht heeft liggen. :D :D
Ik heb geen haakje, maar een rekje aan de zijkant, waar je de handdoek overheen kan hangen, maar elke keer vond ik m'n doeken in de tuin terug.Dus nu liggen ze op het aanrecht, maar heel soms, als Rover een dolle bui heeft springt hij tegen het aanrecht op en heeft hij ze alsnog te pakken.
Af en toe probeer ik ze weer terug te hangen, zelfs een keer met een knijper vast gemaakt, maar toen had meneer dus theedoek én knijper te pakken. :evil:
Afbeelding
bud en weiser
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door bud en weiser »

marielle75 schreef::lol: :lol: Ik dacht dat ik de enige was die de handdoek en theedoek op het aanrecht heeft liggen. :D :D
Ik heb geen haakje, maar een rekje aan de zijkant, waar je de handdoek overheen kan hangen, maar elke keer vond ik m'n doeken in de tuin terug.Dus nu liggen ze op het aanrecht, maar heel soms, als Rover een dolle bui heeft springt hij tegen het aanrecht op en heeft hij ze alsnog te pakken.
Af en toe probeer ik ze weer terug te hangen, zelfs een keer met een knijper vast gemaakt, maar toen had meneer dus theedoek én knijper te pakken. :evil:
Killian is nog niet zo groot dat hij op het aanrecht of verwarming kan,komt nog wel :D :D
Bud mis je nog steeds!
Berdien
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Berdien »

Heel herkenbaar...hier liggen de hand en theedoek ook altijd op de magnetron ipv aan het haakje. Brent trekt ze er anders af en gaat er dan heerlijk bovenop liggen.......
Mijn labje is meer dan een hond alleen..... ook mijn beste maatje
arsan

Ongelezen bericht door arsan »

:lol: :lol: Geef ze dan ook een lekker zacht kleedje :lol: :lol:

Ik vind het wel grappig hoor........ al onze labradors hebben dat nog nooit gedaan. Eigenlijk is alles wel veilig hier in huis.
Nou moet ik wel zeggen dat er hier wel knuffels liggen en die worden ook daadwerkelijk gebruikt om mee te gooien, spelen en slapen.
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

arsan schreef::lol: :lol: Geef ze dan ook een lekker zacht kleedje :lol: :lol:

Ik vind het wel grappig hoor........ al onze labradors hebben dat nog nooit gedaan. Eigenlijk is alles wel veilig hier in huis.
Nou moet ik wel zeggen dat er hier wel knuffels liggen en die worden ook daadwerkelijk gebruikt om mee te gooien, spelen en slapen.
Ik wil ook zo'n :engel: !!!
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

Handdoeken en theedoeken waren erg gewild toen Max klein was. Ook nu heeft hij zo nu en dan een theedoek te pakken. Max is meer dol op etiketjes en op sokken. Alles wat voorzien is van een etiketje wordt gestolen en vervolgens zeer chirugisch ontdaan van het etiket :lol: :D
Hij poepte zelf een keer een stuk etiketje uit; het plakte zo aan de drol :?
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
ilseF
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door ilseF »

royenmarjolein schreef:Handdoeken en theedoeken waren erg gewild toen Max klein was. Ook nu heeft hij zo nu en dan een theedoek te pakken. Max is meer dol op etiketjes en op sokken. Alles wat voorzien is van een etiketje wordt gestolen en vervolgens zeer chirugisch ontdaan van het etiket :lol: :D
hihihihi...een drol met wasvoorschrift!! :lol: :lol: :lol:
groetjes, Ilse en een lik van Qajo
Venz2011
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Venz2011 »

Bij ons hangt de handdoek aan het haakje en de theedoek hangt meestal over een stoel, das niet zo boeiend, die heeft hij nog nooit gepakt. De handdoek van het droogmaken na regen, zwemmen e.d. hangt over het traphekje naar boven en dat is heel erg boeiend :evil: Deze moet Venz er altijd aftrekken terwijl hij afdrogen heerlijk vindt. :braaf:
Groetjes Helma en een :bruinpootje: Venz

"Who can believe that there is no soul behind those luminous eyes!"
Afbeelding
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

:lol: zo herkenbaar
schoenen en handdoeken waren ook nooit veilig voor Keo
hij heeft echter, sinds een paar maanden, het licht gezien en blijft er vanaf :applaus:

enige wat nog niet veilig is zijn de kussens op de bank
die worden echter alleen nog door Keo gepikt als er bezoek komt
jaja... langzaam maar zeker krijgt hij verstand :D
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
Debby
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Debby »

ilseF schreef:
royenmarjolein schreef:Handdoeken en theedoeken waren erg gewild toen Max klein was. Ook nu heeft hij zo nu en dan een theedoek te pakken. Max is meer dol op etiketjes en op sokken. Alles wat voorzien is van een etiketje wordt gestolen en vervolgens zeer chirugisch ontdaan van het etiket :lol: :D
hihihihi...een drol met wasvoorschrift!! :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol:
Groetjes Debby en een poot van Fayth
Plaats reactie