ohlala strand

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
katy
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

ohlala strand

Ongelezen bericht door katy »

Haaaaalooo allemaaal.
Gister was een leuke dag eerst naar het strand :) jaa het strand :D
En natuurlijk als je naar het strand gaat hoort daar op het duinen pad grote hopen paardep*ep uiteraard als je baasje niet goed oplet moet je daar een grote hap van nemen en vlak voordat je los gaat weer :D baasje deed: :bleh: :kots: katy deed: :applaus: :smiley28:
Lekker spelen en apporteren op het strand, rennen en met een mini hondje heeft ze gespeelt ..
voorverhaal: katy en ik gingen voor het eerst water apporteren de 1e keer haalde ze het ook echt maar toen gooide ik um nogeens, en toen moest ik hem halen na zoveel tijd :( dus maar niet meer in t water met de speeltjes dit was Paar maanden eerder... :lol: :lol:

okee terug naar gister.. :eeeks:
En toen kwam het zee apporteren :)
ik ging het maar weer eens proberen dus eerst vooraan in de zee...
dat ging super zo steeds verder enz... :klasse:
toen gooide ik hem en toen was tie opeens weg... :confused: (ik had het idee dat katy tog echt wel boos op me was dat haar nieuwe speeltje nu weg was OOK al kan dat volgens iedereen niet :evil: :evil: )
Nou we hebben het ook niet meer gevonden maar we waren bang dat ze steeds weer opzoek zou gaan of te ver in de zee (die hoog water werd) opzoek zou gaan dus zijn we maar naar huis gegaan :( (toen was ze nog booser :evil: )
dus hebben we haar afgedroogd en ik haar gordel gezet en naar huis gegaan. En zoals je op de foto's kan zien was ze echt niet moe :pfffff: (foto's @ fotohoek) Oja ze komt nu nog de heletijd knuffelen omdat ze t leuk gehad heeft (denken we) :verliefd1: :verliefd1:
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

Zo te horen heeft Katy een leuke middag gehad op het strand. Is het speeltje misschien niet gezonken ?
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
roelien

Ongelezen bericht door roelien »

Wat leuk dat jullie zo'n plezier hebben gehad aan het strand.

Wat voor speeltje is er gezonken? Ben er nieuwsgierig naar omdat je erbij schrijft dat dit volgens iedereen niet kan.
katy
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

roelien schreef:Wat leuk dat jullie zo'n plezier hebben gehad aan het strand.

Wat voor speeltje is er gezonken? Ben er nieuwsgierig naar omdat je erbij schrijft dat dit volgens iedereen niet kan.
:lol: :lol: Het staat er een beetje rommelig maar ik bedoelde dat katy boos was (omdat ik niet in dat kouwe water wilden zoeken) dat mensen zeggen dat Dat niet kan het boos zijn :wink:
roelien

Ongelezen bericht door roelien »

Ok, ik snap het :)

Ik dacht dat je miss de safestix had, die is nl bij mij gezonken.
LabraHenk

Ongelezen bericht door LabraHenk »

Waarom zou dat dan niet kunnen? Ik denk dat het wel kan.
katy
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

LabraHenk schreef:Waarom zou dat dan niet kunnen? Ik denk dat het wel kan.
Ik dus ook 8)
Plaats reactie