Pup loopt uit spoor

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
bud en weiser
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Pup loopt uit spoor

Ongelezen bericht door bud en weiser »

Als we met Killian gaan wandelen en hij draaft snel dan loopt hij met zijn rechter achtervoet in het spoor van zijn linker voorvoet,is dat normaal of moet ik me zorgen maken ivm zijn gewrichten?
Bud mis je nog steeds!
speurneus carola
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door speurneus carola »

dat is denk ik nog te vroeg om te zeggen, honden waarbij op latere leeftijd hd werd geconstateerd liepen als pup perfect en andersom.

bij een pup is nog veel flexibel en kraakbeen pezen en spiertjes zijn nog niet ontwikkeld dus alles is nog heel bewegelijk.

wij hebben ook een linker en een rechterkant waar we voorkeur voor hebben, honden ook die hebben een holle en bolle kant paarden ook

het is geen mank lopen dus ik zou lekker de spiertjes opbouwen en dan verder kijken, niet te weinig doen met je hondje dan kunnen de spieren niet sterkter worden maar ook niet overbelasten.
al me kinders uitgevlogen
bud en weiser
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door bud en weiser »

speurneus carola schreef:dat is denk ik nog te vroeg om te zeggen, honden waarbij op latere leeftijd hd werd geconstateerd liepen als pup perfect en andersom.

bij een pup is nog veel flexibel en kraakbeen pezen en spiertjes zijn nog niet ontwikkeld dus alles is nog heel bewegelijk.

wij hebben ook een linker en een rechterkant waar we voorkeur voor hebben, honden ook die hebben een holle en bolle kant paarden ook

het is geen mank lopen dus ik zou lekker de spiertjes opbouwen en dan verder kijken, niet te weinig doen met je hondje dan kunnen de spieren niet sterkter worden maar ook niet overbelasten.

Ik heb hem misschien te hard vergeleken met de dressuurpaardjes :oops:
Mank loopt hij niet.
Bud mis je nog steeds!
Dinie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Dinie »

Yara heeft ook (vaak) een 'apart' loopje. Het is net of ze op de 'catwalk' loopt. :)
Ze zet haar achterpoten bij het lopen voor elkaar ipv langs elkaar.
Ik heb het er met de Dierenarts over gehad, toen ze nog jonger was.
Hij heeft haar extra gecontroleerd op de gewrichten, maar er was niets aan de hand. Ze heeft gewoon een apart loopje. :)
:zwartkopje: Ciba (Ciba van Budiliumhof) 22-10-2005 ~ 25-4-2008
:zwartkopje: Yara (Raspberrycream van Budiliumhof) 7-3-2008
Plaats reactie