Hond gaat snel achteruit

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
goldboy76

Hond gaat snel achteruit

Ongelezen bericht door goldboy76 »

hallo,

Mijn hond Barney is bijna 11 jaar oud. Begin dit jaar kreeg hij last van artrose en begint hij enorm traag te worden. Laatste 3 dagen plast hij elke nacht in de keuken. Is dit een teken van spierverslapping door zijn leeftijd of kan het ook iets anders zijn?

Mats
Boukje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Boukje »

Ik zou die vraag aan je dierenarts stellen.
Sterkte met Barney.
Anjess

Ongelezen bericht door Anjess »

Ik zou idd ook even de dierenarts raadplegen.Honden op leeftijd kunnen inderdaad incontinent worden,dit had onze oude Labrador de laatste 2 jaar van zijn leven ook maar dit was goed onder controle te houden met medicijnen.Heel veel succes met Barney!!!
kiaora

Ongelezen bericht door kiaora »

Even een rondje DA denk ik...
Heel veel succes en beterschap/sterkte met Barney
arsan

Ongelezen bericht door arsan »

Beau had ook veel last van zijn heupen de laatste 2 jaar. Ook hij had last van druppelen (urine).
Hij heeft het laatste jaar van zijn leven met een broekje aan in huis gelopen. Stond wel sportief hoor zo'n strak boxershort :) :) :)

Bij hem had het dus inderdaad met de slapheid in zijn heupen te maken.
Hij kon ook niet goed overeind komen, en moest dus meestal een kontje krijgen om omhoog te komen. Als hij eenmaal stond was er geen probleem.

Maar, bij elke hond is het weer anders, dus inderdaad even bij de DA langs gaan.

Wij hebben Beau nog wel Primeval Gelatinaat door zijn voer gedaan, heeft goed geholpen met de smering van zijn stijven spieren en botten.
Buddy007
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Buddy007 »

Wat vervelend! Hoe is het nu met Barney?
Groetjes Lisanne
Plaats reactie