ontstoken oog??

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
Dee

ontstoken oog??

Ongelezen bericht door Dee »

Tess had gisteren een beetje prut in dr oog, maar vanmorgen is het helemaal rood en een beetje dik! Het oogwit is rood, maar ook de randen....Dus ik denk dat het ontstoken is. Zou ik daar vandaag al een DA voor moeten bellen of ff wachten tot morgen??
Gerritte
Erelid
Erelid

Ongelezen bericht door Gerritte »

:wink: Als ze er niet zo'n last van heeft en je denkt dat er niks in zit. Zou ik even water koken en aflaten koelen en het daarmee schoonmaken. Eventueel thee maken van kamillethee :wink:
Vertrouw je het niet dan zal ik een da bellen :wink:
Beterschap!
groetjes gerritte
Afbeelding
bedankt monika!

:zwartpootje:Sting 21-10-2000 overleden 15-02-2013
:blondpootje:Simba 30-11-2002
:zwartpootje:Murphy (Country Companions Murphy's Law) (nog even wachten totdat hij thuiskomt)
mariska1972

Ongelezen bericht door mariska1972 »

helemaal eens met geritte

kamillethee afgekoeld gebruiken we hier ook altijd werkt super met een dag of 2 is het weer klaar met de ontstoken vieze oogjes
Dee

Morgen ff kamillethee halen dus! Heb het daarstraks ff schoongemaakt met gekookt water en een watje en het lijkt er wat beter uit te gaan zien. Morgen ff afkijken en anders kan ik altijd nog naar de DA toch?!
Thanks!
Dee

Nou ja, gisteren was haar oog een stuk opgeknapt, vandaag is dr andere oog ontstoken! Straks toch maar ff DA bellen......
Jutta
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jutta »

Arme Tess, beterschap.
Afbeelding

bedankt Sharon !
Guus

Ongelezen bericht door Guus »

Arm Tess.... Beterschap hoor!!! het is vast snel over :)
Venz2011
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Venz2011 »

Beterschap hoor Tess :groteknuffel:
Groetjes Helma en een :bruinpootje: Venz

"Who can believe that there is no soul behind those luminous eyes!"
Afbeelding
Dee

Nou, vanmorgen DA toch maar gebeld. Schijnt bij pups vaker voor te komen en vanzelf te genezen, maar omdat Tess er toch last van heeft (knijpen met ogen, popen langs wrijven) moesten we ff komen.
De DA schrok er best van, haar oogjes zijn echt heel erg ontstoken! Het leek wel alsof er een bijtende stof in gekomen was! Maar gelukkig niks beschadigd en hij heeft dr ogen ff gespoeld en we moeten nu druppelen.

Aangezien dr ene oog snel verbeterd was, denk ik dat het met het andere ook snel bete zal gaan. Maar wel zielig zeg!
elliette
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door elliette »

Wij hebben met Bono ook lang gesukkeld met de ogen, uiteindelijk in Utrecht geweest Medisch centrum. Daar kregen wij Maxitrol druppels, hehe die hielpen uiteindelijk.
Hij is inniddels niet meer zo overgevoelig, maar heb de druppels altijd in huis.
Zodra het weer opkomt druppel ik gelijk.
Hij heeft ook een beetje hangende onderoogleden, zodra het hard waait of er veel nieuw gras is....dan is het snel geirriteerd.
Maar goed schoonhouden met kamille water is altijd goed, ,liever dat dan al die druppels.
Succes !!
Plaats reactie