Schrik

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Schrik

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

Vandaag hoefde ik maar een halve dag te werken, heerlijk! Vanmiddag gaan Max en ik namelijk weer naar de funcursus. Toen ik thuis kwam, was Max uiteraard ontzettend blij en enthousiast en sprong hij van gekkigheid op de bank om daar een verpakking met autodopjes (dopjes om de zomerbanden te markeren bij de opslag) weg te grissen :shock: Ik gaf een enorme kreet, want op een bank springen is toch echt uit den boze en dat doet hij normaal nooit!!! Max schrok natuurlijk van mij en rende ervan door met de verpakking. Toen ik hem te pakken had, was de verpakking echter leeg :shock: Overal gezocht, maar de dopjes waren verdwenen. Direct een deja vu van vorig jaar toen Max de kerstballetjes had opgegeten.....Voor alle zekerheid Roy op het werk gebeld of hij ze misschien niet al had uitgepakt en dat dit een lege verpakking was.....dit bleek niet het geval. ,,Okay Roy, ik ga nu ophangen en de DA bellen, want hij moet iets krijgen om te braken. '' Ik was niet van plan hem zout te geven aangezien dit niet goed is. Net op het moment dat ik de verbinding wil verbreken, zie ik Max heel stiekem kijken.....en wat bleek toen ik dichterbij kwam? Juist hij had de dopjes in zijn bek, de stiekemerd!! Hij heeft ze blijkbaar ergens 'verstopt' . Nou, jullie kunnen je natuurlijk voorstellen dat Max een uitbrander heeft gekregen. Daarna kwam hij uiteraard het goedmaken.....
:verliefd1:
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
doggie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door doggie »

Haha, dat kunnen ze inderdaad heel goed. En dan kijken ze je aan, hun bekkie stijf dicht, alsof ze willen zeggen: ik heb niks hoor....maar ondertussen!!!!
Jutta
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jutta »

oh oh stoute max, maar ik moet er toch om lachen.
Afbeelding

bedankt Sharon !
Guus

Ongelezen bericht door Guus »

wat schrik je daar toch elke keer weer van he,,.. die draken :twisted:
Gelukkig heeft hij ze niet doorgeslikt :?

Die onschuldige koppies altijd :lol: Foei Max :evil:
wobbetje

Ongelezen bericht door wobbetje »

Haha, max een labrador met hamsterwangetjes ?

Mijn Wobbe durfde dat ook... iets pikken en het dan in zijn bek houden terwijl hij mij aankeek als de ondeugendheid zelve, zo van ... Ik ? Ik heb helemaal niets hoor vrouwtje.... terwijl je van een kilometer ver zag dat meneertje iets in zijn smikkeltje verborg.... :D
Is natuurlijk gevaarlijk... wobbe heeft gedurende zijn leven ook héél wat opgegeten, sokken, onderbroeken :oops: , stoffen zakdoeken.... gelukkig kwamen ze er altijd op natuurlijke manier weer uit... maar ik zat dan welke elke keer enkele dagen met zware stress.... op de duur word je
zo oplettend (op het freaky af) dat het bijna niet meer gebeurt....

Hopelijk leert Max het af....

Groetjes
Martine
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Wat een donder! :D
Plaats reactie