Ons nichtje werd 5 en vierde gister haar verjaardag. Castro mocht ook komen en als hij mee mag gaat hij ook mee, hij moet van ons zoveel mogelijk mee maken
Hup in de auto, bench mee en gaan. Lekker nog even gewandeld en met neefje en nichtjes gespeeld. Daarna lekker in zijn bench. Neefje en nichtjes weten het heel goed " Als Castro in zijn bench ligt laat je hem met rust".
Afijn moeder van schoonzus komt binnen: " oooooohhhh wat een schatje rammel de rammel aan de bench, deurtje open
-Uh sorry maar wil je hem met rust laten als hij in zijn bench ligt? Hij mag er zo wel weer even uit om kennis te komen maken.
" ach ja sorry mijn broer heeft ook 2 honden en die verteld me dat ook steeds".
Nou ja ok.
Vervolgend komt de zus van de moeder binnen. "oooohjhhhhh wat een schatje!!!" rammel de rammel aan de bench.
-Sorry ik wil niet vervelend zijn maar zou je hem met rust willen laten als hij in zijn bench ligt. Hij mag er straks wel even uit om kennis te maken.
Vervolgens loop in naar de keuken en kom terug, zit dezelfde vrouw bijna bij Castro in de bench!!!
Deurtje open " kom maar hoor ja we gaan even lekker knuffelen"
-Uh sorry maar ik had toch net gevraagd of je hem met rust wilde laten?
" Jaaaaa maar hij is zoooo schattig ik dacht ik haal hem er even uit!
-Nou liever niet hij mag er straks wel even uit. Dus ik doe de benchdeur dicht.
Vervolgens rammel de rammel "kom dan maar lekker door het kooitje heen met me spelen he jaaaaa"
-Sorry maar ik vraag het nu geloof ik voor de 3e keer. ZOU JE HEM MET RUST WILLEN LATEN IN ZIJN BENCH???
Vrouw gaat vervolgens op de bank zitten mokken en heeft het kwartier erna alleen maar:
" hij wil wel met me spelen hoor ik weet het zeker kijk maar hij zit de hele tijd te kijken' Ik begrijp niet waarom ik niet even met hem mag spelen dat vind hij toch leuk, kijk maar hij wil heus wel"
Vind het trouwens ook maar zielig zo'n hondje in een kooi.
We zijn maar weggegaan, ik was zo kwaad dat ik dacht dat ik tegen die vrouw zou gaan schreeuwen, was dus tijd om op te stappen
Onbegrijpelijk vind ik dit. Dat je niet weet dat je een hondje met rust moet laten in zijn bench ok. Maar je doet toch niet zomaar het deurtje open om hem er even uit te halen. Voor hetzelfde geldt is hij vals. En dat zijn dan ook nog vrouwen waarvan de broer ook honden heeft en een bench.
Misschien ligt het wel aan mij als overbezorgde pupeigenaar maar ik vind het geen normaal gedrag en moest het echt even kwijt!