de aanhouder wint!

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
katy
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

de aanhouder wint!

Ongelezen bericht door katy »

hallo iedereen,
Heerlijk om mijn puber dochter met haar labje te zien :twisted:

Vandaag hadden de dames besloten nou ja dochter dan dat er getraint ging worden daar hoort de algemene check bij.

Katy vindt dit normaal heel leuk om te doen maar besloot vandaag geen gefrunnik aan mijn lijf :evil:

Dochterlief aangemoedigt vol te houden zij is de baas. . . . .

Zodra dochterlief dus katy wilde gaan checken schoot die als een hazewind onder / over en door haar heen met een vrolijke kwispel :D

:mad: dochter ontstemd "ze luisterd niet laat maar "

dus weer aangemoedigt nee liefje nu volhouden anders gaat ht iedere keer weer zo :lol: (niet dat ik daar bezwaar tegen heb want het was net een slapstick hier)

maar tegelijk me aan het inhouden om het wel ff voor te doen ( ervaring leert dat dat echt heel slecht valt bij pubers :evil: )

en ja hoor daar gaan ze nogmaals , en katy blijft keurig staan :klasse: dochter kijkt haar helemaal na :applaus:
en met een trotse staart omhoog loopt katy naar mij toe zo van .....knap heh ik heb haar maar haar zin gegeven :lol: :lol:

groetjes moeder van
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

haha ik heb helemaal beeld,hier 2 :shock: pubers in da house en ook 2 honden die soms hun middel vinger zouden op steken als ze die hadden :twisted:
een hele explosieve combie soms :D

gisteren is puber 1 nog om gekiepert buiten door 2 dolle BlonTjes die de wind in de kop hadden....resultaat 2 zeer tevreden labjes en 1 briezende pubert onder de modder :twisted: :D
die p*kke honden...ik laat ze nooit meer uit!!!!
vandaag waren ze trouwens de deugt zelve bij puber 1 en die spinde zo wat toen hij thuis kwam.....ze luisteren zoooo goed naar me mam :roll: :D
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

roef schreef:haha ik heb helemaal beeld,hier 2 :shock: pubers in da house en ook 2 honden die soms hun middel vinger zouden op steken als ze die hadden :twisted:

gisteren is puber 1 nog om gekiepert buiten door 2 dolle BlonTjes die de wind in de kop hadden....resultaat 2 zeer tevreden labjes en 1 briezende pubert onder de modder :twisted: :D
vandaag waren ze trouwens de deugt zelve bij puber 1 en die spinde zo wat toen hij thuis kwam.....ze luisteren zoooo goed naar me mam :roll: :D
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

royenmarjolein schreef:
roef schreef:haha ik heb helemaal beeld,hier 2 :shock: pubers in da house en ook 2 honden die soms hun middel vinger zouden op steken als ze die hadden :twisted:

Oeps....er ging iets mis...
Wat ik eigenlijk wilde typen...toen ik dus blijkbaar op de verkeerde knop drukte :oops:

:D :D Je kunt ook niet lang kwaad blijven op zo'n trouwe honden en wat slim van Roef om James of vandaag alle charmes in de strijd te gooien om het weer goed te maken :)
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
Basto!

Ongelezen bericht door Basto! »

hahahha!! hier ook zo'n heerlijke puber, de aanhouder wint idd!! :twisted: al moet ik het 20 keer vragen, hij zal 't doen! 8) eerder geef ik niet op :wink:
Plaats reactie