Dank alvast voor de info!
CAC/CACIB tentoonstelling Leiden te Hazerswoude Dorp
-
jolien
- Hele grote hondenneus

CAC/CACIB tentoonstelling Leiden te Hazerswoude Dorp
Op zaterdag 17 en zondag 18 maart vindt de CAC/CACIB tentoonstelling Leiden plaats te Hazerswoude Dorp. Ik denk erover om hier met Pien naartoe te gaan. Ik heb alleen altijd buitenshows met haar gedaan en ben dus nog nooit naar een binnenshow geweest. Hoe is jullie ervaring met deze show? De labradors zijn op zondag 18 maart aan de beurt, de labrador teven worden gekeurd door de heer Wellens. Heeft iemand ervaring met zijn keuringen?
-
Netty
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
Ik vind het een leuke show, wij zijn er 2 keer geweest en wij gaan de jongens zeker weer inschrijven. Vorig jaar is Barry zelfs 1ste geworden in een zware open klasse
Ik ken de keurmeester zelf niet, maar gewoon doen. Eens moet toch de eerste keer zijn 
-
Debora
- Speurneus

- Contacteer:
-
jolien
- Hele grote hondenneus

Leuk dat jullie er ook zullen zijn! En inderdaad, eens moet de eerste keer zijnNetty schreef:Ik vind het een leuke show, wij zijn er 2 keer geweest en wij gaan de jongens zeker weer inschrijven. Vorig jaar is Barry zelfs 1ste geworden in een zware open klasseIk ken de keurmeester zelf niet, maar gewoon doen. Eens moet toch de eerste keer zijn
Nog een vraagje, nemen jullie zelf een bench mee of huur je daar?
-
Netty
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
Ik huur geen bench, kost 8 euro per bench. Ik heb die reisbenches en dat werkt prima. Ik raad je aan om er toch vroeg te zijn, voor een goed plekje.jolien schreef:Leuk dat jullie er ook zullen zijn! En inderdaad, eens moet de eerste keer zijnNetty schreef:Ik vind het een leuke show, wij zijn er 2 keer geweest en wij gaan de jongens zeker weer inschrijven. Vorig jaar is Barry zelfs 1ste geworden in een zware open klasseIk ken de keurmeester zelf niet, maar gewoon doen. Eens moet toch de eerste keer zijn
![]()
-
Debora
- Speurneus

- Contacteer:
Ik neem ook mijn eigen bench mee. .En idd voor een goed plekje vroeg aanwezig zijn.Netty schreef:Ik huur geen bench, kost 8 euro per bench. Ik heb die reisbenches en dat werkt prima. Ik raad je aan om er toch vroeg te zijn, voor een goed plekje.jolien schreef:Leuk dat jullie er ook zullen zijn! En inderdaad, eens moet de eerste keer zijnNetty schreef:Ik vind het een leuke show, wij zijn er 2 keer geweest en wij gaan de jongens zeker weer inschrijven. Vorig jaar is Barry zelfs 1ste geworden in een zware open klasseIk ken de keurmeester zelf niet, maar gewoon doen. Eens moet toch de eerste keer zijn
![]()
-
Debora
- Speurneus

- Contacteer:
-
Kyra
- Speurneus

- Contacteer:
-
Kyra
- Speurneus

- Contacteer: