Ik krijg binnenkort een puppenkind erbij,als alles goed gaat.Vermoedelijk een geheel zwart nestje,maar kan ook blond. Dus wie weet stiekum een verassingsblondje erbij!! Ze moet in februari geboren worden........DUIM!
Wij krijgen er, als alles goed gaat, binnenkort een blond puppen meisje bij Maar het kan net zo makkelijk een blond ventje worden, we laten het van het karakter afhangen
Groetjes Lin en een van Max en een van Luna, Doran en Zinzi
Lunatic schreef:Wij krijgen er, als alles goed gaat, binnenkort een blond puppen meisje bij Maar het kan net zo makkelijk een blond ventje worden, we laten het van het karakter afhangen
Lunatic schreef:Wij krijgen er, als alles goed gaat, binnenkort een blond puppen meisje bij Maar het kan net zo makkelijk een blond ventje worden, we laten het van het karakter afhangen
Gaaf Lin!! veel plezier met de voorbereidingen.
Dank je Els
Mams is nu loops, dus het word nou echt spannend
Groetjes Lin en een van Max en een van Luna, Doran en Zinzi
Denk ik te weten van wie
Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017 Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012 Cooper; Rembrandt 18-6-2008
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
Denk ik te weten van wie
vertel,vertel!
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)
:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005 Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008
Denk ik te weten van wie
Ik denk dat ik hetzelfde denk (Tja 1 en 1 is 2 he!) Leuk!!!
Groetjes van Brigitte & Zoo
Bedankt Marjolein, hij is top!