Pepper
-
- Middelgrote hondenneus
Op vakantie, Pepper 3.5 maand 

Op schoot bij vrouwtje... Warm! In Valkenburg

Languit in het gras. Onze Pepper houdt van zon! Maar de lijn was net te kort. Balen

En hier op het strand: "Ik ben echt niet vies, baasjes, echt echt niet!"

Hier alweer eind augustus, dus 4.5 maand. Nu groeit ze hard!

Ijsje eten uit een bakje, heeeeerlijk!

Examen doen op de puppycurus, spannend! Een na beste van de klas, hoor! *TROTS*

Pepper maakt haar eigen sneeuw!

Onze puppy wordt al een flinke dame! Bijna 8 maanden.

BALLONNEN! Spelen? Jij, ik, ja??? Spelen, spelen!
(Pepper kan de ballonnen zo vast pakken dat ze niet stuk gaan. En loopt er dan parmantig mee rond
)

Pepper vandaag.

Gelukkig is het allemaal goed gekomen met haar, al heeft ze wel elke keer wat (Zo kwam ze er met vijf maanden oud achter dat ze echt niet door een deur kon lopen...)
Pepper is ontzettend lief, eet graag, speelt nog liever en doet alles voor je, als je maar duidelijk genoeg bent.
We hebben met haar de puppencursus gedaan, daar was ze de 2e van de klas en we hebben de puppyjachttraining gedaan. Ze was niet zo van het water, maar we denken dat ze er nog niet aan toe was, want inmiddels springt en rolt ze door elke plas, sloot, zee, meer en modderpoel waar ze maar bij kan komen. Echt een water en een zonne-hondje, want zon vindt ze geweldig.
We zijn nu met de A-curus bezig en dat gaat erg goed. Pepper is alleen superenthousiast waardoor ze soms vergeet wat ze aan het doen was. Stil zitten is daarbij niet het sterkste punt
Maar ze wil hard werken, helemaal lief
Met Oud en Nieuw hebben we niets van haar gemerkt, knallen waren niet erg, flitsen ook geen probleem.
Haar enige probleem is kinderen, ze vindt kinderen soms nog een beetje spannend, omdat ze de energie van sommige kinderen niet helemaal snapt. Na tien minuten is het wel goed, maar daarbij kijkt ze nog even de hond uit de boom
Bjorn en ik hebben vaak tegen elkaar gezegd dat we dit veeeeelll eerder hadden moeten doen, omdat het ons leven completer maakt.
Pepper is 9 maanden bijna, 53 cm hoog (en groeiende) , 28.4 kg en staat op het punt om loops te worden.
Al met al een schat van een hond!
Ik hoop dat jullie het leuk vinden om toch nog over Pepper te lezen!

Op schoot bij vrouwtje... Warm! In Valkenburg

Languit in het gras. Onze Pepper houdt van zon! Maar de lijn was net te kort. Balen

En hier op het strand: "Ik ben echt niet vies, baasjes, echt echt niet!"

Hier alweer eind augustus, dus 4.5 maand. Nu groeit ze hard!

Ijsje eten uit een bakje, heeeeerlijk!

Examen doen op de puppycurus, spannend! Een na beste van de klas, hoor! *TROTS*

Pepper maakt haar eigen sneeuw!

Onze puppy wordt al een flinke dame! Bijna 8 maanden.

BALLONNEN! Spelen? Jij, ik, ja??? Spelen, spelen!
(Pepper kan de ballonnen zo vast pakken dat ze niet stuk gaan. En loopt er dan parmantig mee rond

Pepper vandaag.

Gelukkig is het allemaal goed gekomen met haar, al heeft ze wel elke keer wat (Zo kwam ze er met vijf maanden oud achter dat ze echt niet door een deur kon lopen...)
Pepper is ontzettend lief, eet graag, speelt nog liever en doet alles voor je, als je maar duidelijk genoeg bent.
We hebben met haar de puppencursus gedaan, daar was ze de 2e van de klas en we hebben de puppyjachttraining gedaan. Ze was niet zo van het water, maar we denken dat ze er nog niet aan toe was, want inmiddels springt en rolt ze door elke plas, sloot, zee, meer en modderpoel waar ze maar bij kan komen. Echt een water en een zonne-hondje, want zon vindt ze geweldig.
We zijn nu met de A-curus bezig en dat gaat erg goed. Pepper is alleen superenthousiast waardoor ze soms vergeet wat ze aan het doen was. Stil zitten is daarbij niet het sterkste punt

Met Oud en Nieuw hebben we niets van haar gemerkt, knallen waren niet erg, flitsen ook geen probleem.

Haar enige probleem is kinderen, ze vindt kinderen soms nog een beetje spannend, omdat ze de energie van sommige kinderen niet helemaal snapt. Na tien minuten is het wel goed, maar daarbij kijkt ze nog even de hond uit de boom

Bjorn en ik hebben vaak tegen elkaar gezegd dat we dit veeeeelll eerder hadden moeten doen, omdat het ons leven completer maakt.
Pepper is 9 maanden bijna, 53 cm hoog (en groeiende) , 28.4 kg en staat op het punt om loops te worden.
Al met al een schat van een hond!
Ik hoop dat jullie het leuk vinden om toch nog over Pepper te lezen!
-
- Speurneus
-
- Hele grote hondenneus
-
- Speurneus
- Contacteer:
Ik zie ook geen foto's.wobbetje schreef:Ik zie geen enkele foto ? Ligt het aan mij ?
Groetjes
Martine
Yoran 24/10/1999~26/07/2011
Bruce 04/04/2002
Denzell 14/04/2004
Figaro 31/03/2006
Tyson (Precious For Eternity Vast Pretender 15/07/2009
Djedda (Smallville's Empress Just Say Yes) 24/04/2010
Haylee (Smallville's Empress Love Affair) 14/05/2011
Dawn (Of Emperor's Pride Legacy) 04/09/2012
Dusty (Black Sea Sykstus) 13/03/2013
Ocean (Flanders Pride Ocean Diva) 19/01/2015
Bruce 04/04/2002
Denzell 14/04/2004
Figaro 31/03/2006
Tyson (Precious For Eternity Vast Pretender 15/07/2009
Djedda (Smallville's Empress Just Say Yes) 24/04/2010
Haylee (Smallville's Empress Love Affair) 14/05/2011
Dawn (Of Emperor's Pride Legacy) 04/09/2012
Dusty (Black Sea Sykstus) 13/03/2013
Ocean (Flanders Pride Ocean Diva) 19/01/2015
-
- Hele grote hondenneus
-
- Kleine hondenneus
Wat fijn dat het nog steeds zo goed gaat met Pepper!!
Zien jullie nooit meer op de cursus... Welke dag hebben jullie nu training? Wij mogen vanavond weer.. na 3 weken vrij te hebben gehad
Wat wordt Pepper al groot zeg! ze is de afgelopen maanden hard gegroeid!!

Wat wordt Pepper al groot zeg! ze is de afgelopen maanden hard gegroeid!!
De vriendschap van een hond,
is vriendschap voor het leven,
voor een ander niet te zien,
hoeveel een hond kan geven...
is vriendschap voor het leven,
voor een ander niet te zien,
hoeveel een hond kan geven...