Lichaamstaal zegt alles...

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Mieke1983
Snuffelneus
Snuffelneus

Lichaamstaal zegt alles...

Ongelezen bericht door Mieke1983 »

Onze kleine schat is nu 16 weken oud en al een echte rakker :)

Binnen in huis ligt ze geregeld op iets te knabbelen en dan kan je aan haar reactie zien of het iets is wat ze mag hebben (bv. haar bot, speeltje) of iets wat ze eigenlijk niet zou mogen (speeltje vd kids, sok, ...)
Als ze ligt te knabbelen dan kijk ik zo eens met een scheef oog naar haar. Als ze met een bot of zo bezig is, dan heft ze haar kopje op, maar als ze iets heeft wat niet mag, legt ze haar kop tussen haar voorpoten en kijkt ze je aan zo van 'ai ai, ze heeft het weer door, ik ga weer op m'n kop krijgen' :D

Hilarisch als ze het zelf al aangeeft.

Groetjes!
Laboriginals
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Laboriginals »

En helemaal top dat jij het verschil zo goed ziet :klasse: Er zijn genoeg hondenbaasjes die dit soort signalen niet oppikken :roll:

Hanneke
:blondpootje: Pippi (12-05-2008)
:zwartpootje: Dazzle (14-04-2010)
:zwartpootje: Rainbow (12-12-2014)
margo

Lichaamstaal

Ongelezen bericht door margo »

Hallo Mieke
Bij onze Toby van 13 weken zie ik dit gedrag ook
Als ik even niet op hem let gaat hij er met een schoen vandoor en als ik dan zeg Toby!!laat hij los en gaat onschuldig naar me liggen kijken
wat zijn ze grappig he :D
iets wat ik hem moeilijk af kan leren is om zijn riempje los te laten bij het uitlaten,en als hij het loslaat heeft hij weer een keitje,takje in zijn bekje.
Hoe gaat het met de zindelijkheid ?
Toby heeft nog regelmatig een ,ongelukje, maar ja hij is nog zo klein en hij geeft ons zoveel plezier en liefde dus dat komt ook weer wel goed.
Groetjes Margo
speurneus carola
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door speurneus carola »

voor toby een kleine dummy nemen en deze aan een riempje doen en hem die laten dragen, laat ie um vallen heb jij um nog aan het riempje en verlies je hem niet
al me kinders uitgevlogen
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Leuk is dat :D
claudia-marley

Ongelezen bericht door claudia-marley »

Haha, bij marley kan ik ook precies zien wanneer hij iets heeft wat hij niet mag. Soms wil hij onder het bureau er mee liggen. Maar onze slimmerd komt dan eerst even een rondje lopen.. dan zien wij natuurlijk wat hij in zijn bek heeft.. haha pupjes.. ze blijven leuk!
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

:D :D Geweldig! En herkenbaar!
Max verraadde zich ook altijd met zijn lichaamstaal. Waar ik achteraf nog over moeten lachen is de manier waarop Max rondliep als hij iets had wat niet mocht. Toen die 9 a 12 weken kwam hij altijd als een speer langs gerend met een sok, schoen enz. Toen hij eenmaal doorhad dat wij dan wisten dat hij weer wat had uitgevreten, pastte hij zijn gedrag erop aan. Hij kwam ongeveer op zijn tenen langsgeslopen en als hij ons dan eenmaal gepasseerd had, ging hij er als een speer van door :D :D
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
margo

Ongelezen bericht door margo »

Carola
Bedankt voor de tip,ga het zeker proberen.
Margo
Basto!

Ongelezen bericht door Basto! »

haha leuk!! :D
Plaats reactie