Vaak heb je op je verjaardag een happybirthday-hoedje op maar ja dat wandelt niet lekker

Daarom kreeg mr. Bundels een blauwe verjaarsdagsdoek om...eneh de kleur stond hem zeer zeker niet verkeerd

Helaas zit op mijn fotocamera geen geluidsopname dus het filmpje is jammer genoeg geluidsloos. Dit filmpje is aan het begin van de wandeling. Lekker struinen met Banjer. Oja...halverwege zie je even opnames van de grond, dat was op het moment dat Bundels dacht...kom ik spring weer eens tegen de grote baas op...ze heeft tenslotte haar handen toch niet vrij om mij af te weren

Even een foto van mijn 2 jongste donderstenen

Uiteraard heb je bij zo'n outdoorverjaardagsfeestje een iniminie picknickmoment. Dit onder het toeziend oog van tante Trix. Ze was toevallig vandaag 'thuis' want de vlag wapperde vrolijk in de wind. Ik moet zo lachen om Banjer op deze foto.

Hmmmm niet slecht zo'n iniminie-picknick (bij het zien van de foto kreeg ik een grote glimlach op mijn gezicht....

Even een rustmoment in het Januari-zonnetje

Het lijkt wel of Banjer alvast was begonnen met het zingen van...'Er is er 1 jarig hoera hoera dat kun je wel zien dat is mijn vriend mr. Bundels!!! "

Aan het eind van de wandeling, toen we al richting auto liepen, wilde de mannen nog even genieten van het bos.....een roedeltje Border Collies kwamen ook nog even langs....filmpje!!

Die 'ouwe' dibbes (Banjer) doet nog heerlijk mee met 'feestgedruis'

En toen...toen was aan het 'outdoorverjaardagsfeestje' toch echt ten einde gekomen...

De bijna jarige job is bij thuiskomst nog even afgespoeld onder de douche. Dit keer alleen de onderkant...daarna was het heerlijk nadoezelen samen met Banjer op het grote kussen. Het diner ging uiteraard ook met gemak naar binnen en vervolgens een knuffelsessie van de grote baas.
Tja...kleine pupperds groeien op tot stoere speelse mannen