Hieperdepiep Hoera....bijna 1 jaar

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
francis v
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Hieperdepiep Hoera....bijna 1 jaar

Ongelezen bericht door francis v »

Al is mr. Bundels pas morgen 1 jaar toch hebben wij alvast zijn verjaardag 'gevierd' door middel van een 'outdoorverjaardagsfeestje' in het Haagse Bos.

Vaak heb je op je verjaardag een happybirthday-hoedje op maar ja dat wandelt niet lekker :wink: . Mijn dochter kwam eerst aan met van die Aloha Hawaï-versieringen maar om nou op een zondagmiddag in januari met zo'n versiering om je nek in het redelijk drukke Haagse Bos te wandelen leek mij niet zo geslaagd :D :wink: .
Daarom kreeg mr. Bundels een blauwe verjaarsdagsdoek om...eneh de kleur stond hem zeer zeker niet verkeerd :verliefd1: :verliefd1:

Helaas zit op mijn fotocamera geen geluidsopname dus het filmpje is jammer genoeg geluidsloos. Dit filmpje is aan het begin van de wandeling. Lekker struinen met Banjer. Oja...halverwege zie je even opnames van de grond, dat was op het moment dat Bundels dacht...kom ik spring weer eens tegen de grote baas op...ze heeft tenslotte haar handen toch niet vrij om mij af te weren :twisted: :D
Afbeelding

Even een foto van mijn 2 jongste donderstenen :verliefd1:
Afbeelding

Uiteraard heb je bij zo'n outdoorverjaardagsfeestje een iniminie picknickmoment. Dit onder het toeziend oog van tante Trix. Ze was toevallig vandaag 'thuis' want de vlag wapperde vrolijk in de wind. Ik moet zo lachen om Banjer op deze foto. :lol: :verliefd1:
Afbeelding

Hmmmm niet slecht zo'n iniminie-picknick (bij het zien van de foto kreeg ik een grote glimlach op mijn gezicht.... :verliefd1: )
Afbeelding

Even een rustmoment in het Januari-zonnetje
Afbeelding

Het lijkt wel of Banjer alvast was begonnen met het zingen van...'Er is er 1 jarig hoera hoera dat kun je wel zien dat is mijn vriend mr. Bundels!!! " :wink: :D :lol:
Afbeelding

Aan het eind van de wandeling, toen we al richting auto liepen, wilde de mannen nog even genieten van het bos.....een roedeltje Border Collies kwamen ook nog even langs....filmpje!! :D :verliefd1:
Die 'ouwe' dibbes (Banjer) doet nog heerlijk mee met 'feestgedruis' :verliefd1: :D
Afbeelding

En toen...toen was aan het 'outdoorverjaardagsfeestje' toch echt ten einde gekomen...
Afbeelding

De bijna jarige job is bij thuiskomst nog even afgespoeld onder de douche. Dit keer alleen de onderkant...daarna was het heerlijk nadoezelen samen met Banjer op het grote kussen. Het diner ging uiteraard ook met gemak naar binnen en vervolgens een knuffelsessie van de grote baas.

Tja...kleine pupperds groeien op tot stoere speelse mannen :verliefd1: :applaus:
Labradorliefde was een groot geluk in mijn leven
Alice van Ginkel
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Alice van Ginkel »

Lieve Mister Bundels, dan feliciteer ik jou ook vast met je eerste verjaardag en ik zie dat je een heerlijke dag hebt gehad samen met je vrouwtjes en je grote broer. Genieten jullie maar lekker van elkaar en zorg goed voor je grote oude lieve broer.

Hoi Francis, hoe gaat het met Banjer?

Dikke knuffels van Alice.
Afbeelding
Imca
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Imca »

Mr. Bundels, alvast van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag! :feest3:

Wat heb je vandaag heerlijk met Banjer van je outdoorverjaardagfeestje genoten!

(En ik heb genoten van de geweldige foto's en filmpjes).
:zwartpootje: Joy (wel stamboom, geen stamboomnaam 26-01-2001)
:blondpootje: Senna (Boggy Valley's Sarah 06-02-2011)
:blondpootje: Sil (Enjoy Just For Fun vd Ansjoros 18-04-2013)
francis v
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door francis v »

Alice van Ginkel schreef:Lieve Mister Bundels, dan feliciteer ik jou ook vast met je eerste verjaardag en ik zie dat je een heerlijke dag hebt gehad samen met je vrouwtjes en je grote broer. Genieten jullie maar lekker van elkaar en zorg goed voor je grote oude lieve broer.

Hoi Francis, hoe gaat het met Banjer?

Dikke knuffels van Alice.
Hoi Alice,

Het gaat goed met Banjer. Hij eet goed en doet lekker zijn ding tijdens de wandelingen. Zoals je kunt zien op het laatste filmpje bij deze topic doet hij nog lekker mee. En toen hadden we al een uur gelopen. Ik denk maar zo...elke dag dat hij geniet is een dag dat ik dubbel geniet dat hij nog bij mij is. Hij geniet nog van smikkelmomenten (kauwstaafjes etc) en de wandelingen. De DA kan ook niets zeggen wanneer de tumoren gaan opspelen. Tijdens de echo in december waren er wel onrustige cellen op de lever te zien maar geen zichtbare tumoren. Dus tja...voor nu is het genieten geblazen en dan doen we ook....elk moment dat ik bij hem ben en hopelijk houden we die momenten nog heeeeeeeeeeeeeeeel lang!!

Liefs,
Francis
Labradorliefde was een groot geluk in mijn leven
laika
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door laika »

vast gefeliciteerd mister Bundels dat was vast een heerlijke wandeling
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008
ilseF
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door ilseF »

alvast gefeliciteerd mr. Bundels!
wat heb je toch een heerlijk snuitje! en ja hoor...ik kreeg ook een grote glimlach op mijn gezicht bij jouw lieve foto :verliefd1:
groetjes, Ilse en een lik van Qajo
wobbetje

Ongelezen bericht door wobbetje »

Ook ik wens Mr Bundels hierbij al een dikke proficiat met zijn eerste verjaardag :band: Je hebt in elk geval al een geweldige outdoorparty achter de rug Bundels
Wat leuk om te zien dat jong en oud zo goed klikken...
Banjer lijkt wel in de fleur van zijn leven.... zoals die lekker meehuppelt met Bundels en achter de stok aanloopt.... een kranige oude heer zou ik zeggen :)
Mooie foto's trouwens.... en inderdaad die foto in de buurt van jullie tante Trix... ha ha die Banjer.... wat een gekkerd...
Ook Bundels heeft een heerlijk hoofd... het is gewoon een alleraardigst leuk stel.... nog heel veel plezier met ze.... en ook ik hoop dat je lieve Banjer nog heeeeeeeel lang gezellig kan meehuppelen met zijn grote vriend Mr.Bundels...

Groetjes
Martine
FunnyNina
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door FunnyNina »

Mr Bundels alvast gefeliciteerd met je 1e verjaardag,zo te zien heb je een heerlijke dag gehad met je grote broer Banjer en je baasjes :feest2:
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door sharon66057 »

Alvast van harte gefeliciteerd :feest3:
Zo te zien heb je een super leuke dag gehad :D
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

Alvast gefeliciteerd, Mr. Bundels :orange10:
Wat een snoetje heeft hij :verliefd1:
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
M_n_q_e
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door M_n_q_e »

:)
Gefeliciteerd!
:zwartpootje: Trix (bij ons gekomen uit het asiel op 4-03-2011, geboortedatum onbekend maar geprikt op) 4-03-2006
:bruinpootje: Miep (Dior) 19-07-2010
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

gefeliciteerd Bundels met je eerste verjaardag :feest1:
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Dinie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Dinie »

:birthday1: Hartelijk gefeliciteerd Mr. Bundels!! :birthday1:
:zwartkopje: Ciba (Ciba van Budiliumhof) 22-10-2005 ~ 25-4-2008
:zwartkopje: Yara (Raspberrycream van Budiliumhof) 7-3-2008
Lars en Daniëlle
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Lars en Daniëlle »

:feest3:
Gefeliciteerd
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Alvast gefeliciteerd!! :D Dat was een leuke wandeling voor je verjaardag alvast :D
Plaats reactie