Vanaf morgen is Baloutje niet meer alleen en heeft ie een kameraadje erbij. Wij hebben hier goed over nagedacht en het is voor kennissen van me een hele opluchting dat hun hondje hier mag komen wonen.
Het is een amerikaanse stafford van 8mnd ook een reutje.
Een schat van een beest.
Zijn baasjes kunnen niet langer voor hem zorgen ivm gezondheidsproblemen
Met pijn in hun hart hebben hun besloten hem weg te doen.
Ik heb ze eerst geholpen met het zoeken naar een goed plekje maar niks kunnen vinden.
Nu hij hier komt kunnen ze hem ook blijven zien en wij hebben er een lieverd van een hond bij
Heel veel succes met je nieuwe aanwinst! Ik hoop dat Balou en zijn nieuwe vriendje het goed met elkaar kunnen vinden. Fijn dat jullie in staat waren de hond op te vangen.
Dat gaat helemaal goedkomen.
Ze zijn al aan elkaar gewent dus dat scheelt.
Ik vond het heel erg dat ze geen goed baasje konden vinden en dan had hij waarschijnlijk naar het asiel gemoeten Nu bieden wij hem een liefdevol plekje
balou_boefje schreef:Dat gaat helemaal goedkomen.
Ze zijn al aan elkaar gewent dus dat scheelt.
Ik vond het heel erg dat ze geen goed baasje konden vinden en dan had hij waarschijnlijk naar het asiel gemoeten Nu bieden wij hem een liefdevol plekje
Je hebt een groot hart!
Heel veel liefde, gezondheid en geluk samen toegewenst.
Joy (wel stamboom, geen stamboomnaam 26-01-2001) Senna (Boggy Valley's Sarah 06-02-2011) Sil (Enjoy Just For Fun vd Ansjoros 18-04-2013)
Wat leuk dat jullie een hond erbij hebben en wat fijn voor die mensen dat hun hem nu toch nog kunnen blijven zien. Het lijkt mij echt vreselijk als je hem weg moet doen.
Heel lief van jullie dat je deze hond erbij neemt.
Maar wel even een belangrijke opmerking: een Am. staff reu van 8 maanden kan prima samen met een lab reu van anderhalf, maar dat kan over een poosje wel heel anders uitpakken. Houd er rekening mee dat deze reu, ook al kent hij jouw ond en gaat dat nu prima samen, over een poosje niet meer samen met een andere reu kan samenleven.
Het hoeft niet fout te gaan, maar laat ik het zo zeggen, er zijn meer stafford reuen die eenmaal volwassen niet meer samen kunnen met andere volwassen reuen dan die dat wel kunnen.
Niet bedoeld om je te ontmoedigen, maar het zou jammer zijn als je later zegt 'had ik t geweten....'
Ixor du Bois de Lilas 13/10/1993 - 15/5/2007
Buttacre's Breezy Bailiff 4/2/1998 - 4/6/2010
Leuk dat hij er een speelkameraadje bij krijgt, maar ik ben het wel volledig eens met Zeeuwse labjes helaas.
Dus blijf ze aub goed in de gaten houden en laat ze niet samen alleen, want Balou gaat het niet winnen van deze jongen.
Misschien dat in dit geval castratie van de nieuwe hond wel een "oplossing" zou kunnen zijn, ik zou hier echt info over inwinnen bij een aantal da's.
veel plezier morgen met het ophalen van je nieuwe huisgenoot.
Ik ben het ook wel eens met zeeuws labjes, als je goed oplet moet het helemaal goed komen
balou_boefje schreef:Vanaf morgen is Baloutje niet meer alleen en heeft ie een kameraadje erbij. Wij hebben hier goed over nagedacht en het is voor kennissen van me een hele opluchting dat hun hondje hier mag komen wonen.
Het is een amerikaanse stafford van 8mnd ook een reutje.
Een schat van een beest.
Zijn baasjes kunnen niet langer voor hem zorgen ivm gezondheidsproblemen
Met pijn in hun hart hebben hun besloten hem weg te doen.
Ik heb ze eerst geholpen met het zoeken naar een goed plekje maar niks kunnen vinden.
Nu hij hier komt kunnen ze hem ook blijven zien en wij hebben er een lieverd van een hond bij
Zeeuwse labjes schreef:Heel lief van jullie dat je deze hond erbij neemt.
Maar wel even een belangrijke opmerking: een Am. staff reu van 8 maanden kan prima samen met een lab reu van anderhalf, maar dat kan over een poosje wel heel anders uitpakken. Houd er rekening mee dat deze reu, ook al kent hij jouw ond en gaat dat nu prima samen, over een poosje niet meer samen met een andere reu kan samenleven.
Het hoeft niet fout te gaan, maar laat ik het zo zeggen, er zijn meer stafford reuen die eenmaal volwassen niet meer samen kunnen met andere volwassen reuen dan die dat wel kunnen.
Niet bedoeld om je te ontmoedigen, maar het zou jammer zijn als je later zegt 'had ik t geweten....'
Ik dacht hetzelfde en ben het helemaal met je eens! Ook omdat de beide heren relatief heel weinig schelen met elkaar in leeftijd kan dit ook nog meespelen in een later conflict. Veel succes en wijsheid in elk geval!