Koop ik vanmiddag een leuke knuffel voor Huub lekker slap konijn leuk vind hij hem.
Breng ik net de kinderen naar bed (vroeg ze waren doodop) kom ik beneden ligt mijn portemonee op de grond en 2 tientjes aan stukken.
Grrrrrrr heb hem nu in de bench gedaan.
En nu ligt hij met zijn knuffelkonijn.
Tja kan hem niets kwalijk nemen het is nog maar een puppenkind.
Zou hij vinden dat hij te weinig zakgeld krijgt.
Of heeft hij het met de kids op een accoordje gegooid dat zij vinden dat ze te weinig zakgeld krijgen.
Huub schreef:Zou hij vinden dat hij te weinig zakgeld krijgt.
Of heeft hij het met de kids op een accoordje gegooid dat zij vinden dat ze te weinig zakgeld krijgen.
Tess sloopt echt niks!
Behalve.....haar benchkussens!
Vrijdag maar weer een nieuwe gekocht, omdat ze al weken op een badlaken ligt. Kom ik vanmorgen op, ligt ie helemaal in stukken!
Rits gesloopt, binnenkussen en alle vulling eruit!
Zit me te bedenken of ik de moeite nog ga nemen m aan elkaar te naaien, of dat het maar weer een badlaken wordt..........
Zijn kussens en dekbedhoezen laat hij gelukkig heel.
Ik heb 1 kussen (zelfgemaakt) maar die moet zo af en toe wel eens in de was.
Verder gebruik ik oude dekbedhoezen.
Maar Baloe sloopte ook manden.
Had ik zo'n mooi pluche mand voor hem gekocht kwam ik beneden lag hij met de vulling in zijn bek naar me te kijken van oh mag dat niet dan.
Huub schreef:Zijn kussens en dekbedhoezen laat hij gelukkig heel.
Ik heb 1 kussen (zelfgemaakt) maar die moet zo af en toe wel eens in de was.
Verder gebruik ik oude dekbedhoezen.
Maar Baloe sloopte ook manden.
Had ik zo'n mooi pluche mand voor hem gekocht kwam ik beneden lag hij met de vulling in zijn bek naar me te kijken van oh mag dat niet dan.
Je snapt er niks van he?!! Tess ligt in de woonkamer naast de kinderen hun schoenen en speelgoed, en daar komt ze niet aan. Haar eigen speeltjes sloopt ze ook niet!
En dan denk je dat ze zo blij is met dr nieuwe kussen (ze kwam iig zowat dr bench niet meer uit) en dan sloopt ze m! Ze begint bij het lipje van de rits, die knauwt ze eraf en als dan de rits open is begint ze aan de vulling...... Zou het aan de rits liggen???
Hahaha nee speelgoed en sloffen/schoenen zijn hier ook niet veilig.
Zou idd aan het lipje van die rits kunnen liggen.
Dat maakt natuurlijk herrie als ze zich omdraaid of prikt in haar ruggetje.
Tja dan snap ik het best dan moet dat ding eraf en tja dat je dan per ongeluk dat helle kussen leeghaalt is een leuke bijkomstigheid die sneeuw.
Wij hebben voor Bo tapijt tegels op onze gladde vloer gelegd zodat hij niet uit kan glijden. Nou meneer vond dit maar onzin en heeft vanmorgen in de keuken de eerste losgetrokken en gesloopt.
Verder zijn mijn broeken en vesten op dit moment ook niet veilig, en de afstandsbediening, laptop, kleed, stoelen, knopjes van de vaastwasser en fornuis en ga zo maar door. Een echte sloperd! En toch heb ik elke keer weer een grote glimlach op m'n gezicht!
Die van ons heeft ook van die streken. Hij had laatst mijn brace gestolen. Ik heb een flinke blessure aan mijn duimen en heb daar, op maat gemaakte, braces van een soort plastic achtig spul voor... had ik ze even twee minuten op de tafel laten liggen... en ja hoor.. tandafdrukjes erin, hele brace vervormd. klittenband kapot.. terwijl dat ding echt super hard is...
katy heeft een keer 20 euro opgegeten en gelukkig zei ik zo geef terug en ze kotste t zo op m´n voeten
ik weet geld wegooien roept armoede uit maar ik heb het gewoon weggegooid
dat gaat je pup vast nog wel vaker ondernemen
Nou ik heb gister die 2 tientjes weer kunnen plakken 1 was een hoek vanaf en de andere was in drie stukken.
Heb vandaag er gewoon mee betaald en geen probleem.