Ah wat een lieve foto van je twee 'kussende' kanjers. Vreselijk om dat zo snel achter elkaar mee te moeten maken. Veel sterkte en heel veel plezier met die kleine deugniet
@Huub, inderdaad was het jaar 2011 niet zo goed. Het begon op 21 augustus, toen stierf mijn moeder nadat ze 6 weken ziek was geweest, twee dagen daarna moest ik Roots laten inslapen. Ons mam en Roots zijn gecremeerd op de zelfde dag, op 25 augustus en het moest zo zijn, ook op het zelfde tijdstip. Ons mam in Baexem en Roots in Numansdorp.
Toen dacht ik dat we het hadden gehad, helaas toen ging Duke zonder enig teken vooraf ook achteruit. Nierfalen of verdriet omdat Roots er niet meer was ???? Maar we moesten haar uiteindelijk op 12-12 ook laten gaan. Wat was ik blij toen het jaar voorbij was.
Gelukkig konden we 2012 goed beginnen met Monza, hoop dat het weer een happy jaar gaag worden en dat we veel plezier kunnen maken en weer kunnen genieten van het leven.
Roduke schreef:@Huub, inderdaad was het jaar 2011 niet zo goed. Het begon op 21 augustus, toen stierf mijn moeder nadat ze 6 weken ziek was geweest, twee dagen daarna moest ik Roots laten inslapen. Ons mam en Roots zijn gecremeerd op de zelfde dag, op 25 augustus en het moest zo zijn, ook op het zelfde tijdstip. Ons mam in Baexem en Roots in Numansdorp.
Toen dacht ik dat we het hadden gehad, helaas toen ging Duke zonder enig teken vooraf ook achteruit. Nierfalen of verdriet omdat Roots er niet meer was ???? Maar we moesten haar uiteindelijk op 12-12 ook laten gaan. Wat was ik blij toen het jaar voorbij was.
Gelukkig konden we 2012 goed beginnen met Monza, hoop dat het weer een happy jaar gaag worden en dat we veel plezier kunnen maken en weer kunnen genieten van het leven.
Simone
Wij zeggen wel eens een dag met een gaatje nou 2011 was een jaar met een gat.