Arme Nicky

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Nicky

Arme Nicky

Ongelezen bericht door Nicky »

Maandagmorgen werd ze wakker met een hele dikke neus. Gelijk naar de dierenarts en die dacht in eerste instantie aan een tandje dat zat te irriteren. Het tandvlees was ook flink opgezwollen. Gisteren terug voor controle en het was al een heel stuk minder. Alleen... het was geen tandje, maar een bijtwondje! Zondag was ze op het losloopveldje aan het spelen en daar liep een herder. Die herder kon totaal niet met reuen, maar heeft de mijne dus ook te pakken gehad, zonder dat ik dat gemerkt heb. Gelukkig ziet het er goed uit.

En vannacht, ach, mijn kleine hummel was zo ziek. Normaal krijgt ze vers vlees, maar door leveringsproblemen moest ze noodgedwongen even brokjes eten. Ik had voor Orijen gekozen, maar dat viel totaal verkeerd bij de kleine meid. Gisteren was ze al gigantisch aan de derrie en vannacht was het helemaal raak. Spugen, piepen. Ach gos, het arme ding. Ze voelde zich zo ellendig. Vanmorgen heel vroeg kon ik hard rennen naar het gras.
Godzijdank vandaag toch het goede vers kunnen krijgen voor d'r en na 1 maaltijd gaat het al een stukje beter met d'r.

Het arme ding, het is echt haar week niet!
jeltje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door jeltje »

Hè gossie, arme Jicky, dubbele pech dus! Hopelijk is ze snel weer helemaal de oude!
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Hopelijk is ze gauw de oude! Beterschap!
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door sharon66057 »

Arm meisje, veel beterschap!
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
Pebbles
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Pebbles »

Beterschap Nicky.
Nicky

Ongelezen bericht door Nicky »

Bedankt! Ook namens mijn zwarte monstertje :D Ze voelt zich gelukkig al een heel stuk beter, ze is alleen nog erg moe. Niet zo gek ook als je de halve nacht hebt lopen spoken. Ze zal wel weer heerlijk slapen vannacht denk ik.
bubbles
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door bubbles »

Dan maar snel op naar een nieuwe week. Beterschapsknuffel!
Plaats reactie