Trots, training werpt z´n vruchten af

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
kate
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Trots, training werpt z´n vruchten af

Ongelezen bericht door kate »

Even vertellen hoe trots ik ben op mijn ventje. :verliefd1:

Guus en ik zijn nu aan paar weken bezig met een loslooptraining. Guus deed oordopjes in als we naar het bos gingen en deed een beetje zijn eigen ding. Hij kwam niet direct terug als we hem riepen, hij moest aan de lange lijn en we hebben hard getraind.
Guus heeft nog wel even een lange lijn achter zich aan bungelen, maar na vandaag zal dit niet lang meer nodig zijn. De lijn heb ik inmiddels niet meer vast, sleept gewoon mee.

Vandaag een fijne wandeling achter de rug en toen we bijna terug waren bij de auto kwamen er 2 loslopende honden aan. Ik even contact gemaakt met het baasje en Guus kreeg van mij te horen dat hij naar de honden mocht. Dit is nog wel een leerpunt haha, want Guus presenteerde zichzelf als een lomp kalf (lees: versnelling 5 woohoo hier ben ik :? ), iemand tips om de kennismaking met een andere hond wat rustiger te laten verlopen...

Hondjes even lekker spelen en toen kwam het:
ik riep Guus en hij kwam DIRECT in galop terug!!! :applaus: Dit hebben we natuurlijk even goed gevierd. Ook maakte Guus geen aanstalte meer om terug te lopen, maar liep lekker met mij mee. Zo fijn als je merkt dat hard werken oplevert!!
Afbeelding
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Wat voel je je dan groeien he? :wink: Lekker doorgaan met trainen, dan krijg je een supergehoorzame Guus op den duur. :D
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kay »

Gaaf is dat hé ? Dat geeft weer een extra boost!!!

Je mag met recht trots op je mannetje en jezelf zijn hoor :klasse:
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

Heerlijk hoor, ga zo door Guus!!! :)
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Een heerlijk gevoel!! :D :D
Diedelie
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door Diedelie »

Dikke, dikke proficiat!
Koda-beer

Ongelezen bericht door Koda-beer »

Netjes! Dat wil ik ook nog kunnen doen, want als ik de mijne nu los laat is het in 1 streep naar de andere honden, en wil die niet meer mee komen :( Puberteit hakt er behoorlijk in nu.
Plaats reactie