Jachttraining en behendigheid combineren. Te doen?
Jachttraining en behendigheid combineren. Te doen?
Sinds kort doe ik behendigheid met Pasja en dit vind ze o zo leuk.
Maar toch wil ik ook graag de jachttraining ook weer oppakken.
Nu heb ik de commado’s bij behendigheid wel zodanig aangepast dat ze compleet nieuw zijn.
Zo gebruik i.p.v. vooruit, ga. En zo zijn er nog een paar.
Wat denken jullie, is dit te doen deze combi? Als je de commando’s splitst?
Graag jullie mening!!
Maar toch wil ik ook graag de jachttraining ook weer oppakken.
Nu heb ik de commado’s bij behendigheid wel zodanig aangepast dat ze compleet nieuw zijn.
Zo gebruik i.p.v. vooruit, ga. En zo zijn er nog een paar.
Wat denken jullie, is dit te doen deze combi? Als je de commando’s splitst?
Graag jullie mening!!
-
- Speurneus
- Contacteer:
Een goede kennis van mij, heeft regelmatig op de Nimrod gestaan (en gewonnen!) met zijn Goldens, waar hij tevens eens per week behendigheid mee deed... Dus dat moet kunnen volgens mij 

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
ja hoor en zelf commando's kun je gerust zelfde woorden voor gebruiken, de handelingen en plaats e.d. zijn al zo verschillend dat je hond al heel gauw door heeft wat er bedoeld wordt
wij deden met zoeken met onze honden aan de lijn commando zoek dan gingen ze recht uit in normale pas, maar bij zoeken op het puin was dat los en rond rennend en bij zoeken in het bos was dat revierend en daarbij nog behendigheid en gehoorzaamheid.
wij deden met zoeken met onze honden aan de lijn commando zoek dan gingen ze recht uit in normale pas, maar bij zoeken op het puin was dat los en rond rennend en bij zoeken in het bos was dat revierend en daarbij nog behendigheid en gehoorzaamheid.
al me kinders uitgevlogen