Op vakantie (nieuwe foto's)

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
DayKy
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Op vakantie (nieuwe foto's)

Ongelezen bericht door DayKy »

Mijn gezinnetje is afgelopen week op vakantie geweest en natuurlijk moest ik mee :D

Het begin liep alleen niet zo soepeltjes, want ik had stiekem paaseitjes gegeten. En dat had het vrouwtje niet in de gaten gehad. Want de kindjes mochten de ochtend van vertrek paaseitjes, en omdat vrouwtje als een kip zonder kop in de rondte liep om de laatste dingen ingepakt te krijgen, had ze niet gezien dat ik er had gepakt.
Met als gevolg dat toen we foto's lieten maken van mij en de kindjes, ik daar alles onder spoog!
Gelukkig kreeg ze van de baasjes van Hessel en Millie een adres van de dierenarts en die heeft mij geholpen om van die rotdingen af te komen.
Vrouwtjes *domdom* wilde niet doen wat zij wilde, dus duurde het ook nog een tijjdje voor ze eindelijk met mij naar de dierenarts kon.
Bij de dierenarts kreeg ik een prik zodat ik nog meer zou spugen, en eventuele andere eitjes erook uit zouden komen. Maar die had ik niet!
Maar stoppen met spugen kon ik ook niet. 1 van de kindjes vond het eng dat ik zo spoog, maar ondanks dat hij mij niet zo lief vond, kreeg ik nu opeens een paar keer een aai over mijn bol van hem.

Gek vrouwtje kreeg de tranen in haar ogen toen ze mij daar zo zag spugen, en toen heb ik haar (met mijn slijm bekkie) een dikke kus gegeven :verliefd1:

Daarna zijn we naar het tijdelijk huisje gegaan.. En zoals je kunt zien had ik het nog niet helemaal naar mijn zin

Afbeelding

Iedere ochtend ging ik met het vrouwtje wandelen. Maar vrouwtje wilde wandelen voordat de kindjes wakker werden, zodat het baasje kon blijven slapen tot de kindjes wakker waren.
Niet dat ik daar altijd evenveel zin in had...

Afbeelding

Waar het vrouwtje ging, ging ik ook, dus ik moest overal mee kijken. Ook toen het vrouwtje achter het vakantiehuisje ging kijken wat er allemaal was.

Afbeelding

En als snel begreep ik dat 'vakantie' voor het vrouwtje inhield dat als het jongste kindje ging slapen, dat het baasje en het oudste kindje op pad gingen, en dat zij en ik lekker achter het huisje van de zon gingen genieten.
Mede ook omdat ik nog niet helemaal lekker in mijn velletje zat

Afbeelding

Afbeelding

Elke dag gingen we achter het huisje de eendjes voeren, met het brood wat er over was. Ook dan achtervolgde ik het vrouwtje, want er zou zomaar voor mij een stukje brood kunnen vallen 8)

Afbeelding
Afbeelding
Ik kreeg wel eens wat brood, en 9 van de 10x ving ik ze als het vrouwtje ze gooide, soms hapte ik ook wel eens mis...

en 's avonds lag ik helemaal uitgevloerd, van alle wandelingen, indrukken en de achtervolgingen die ik moest doen om bij het vrouwtje in de buurt te blijven

Afbeelding

Na een week van die dagen, waarin het gezinnetje ook een paar keer weg is geweest zonder mij, zijn we nu weer in ons eigen huisje.
Maar ik vond het heerlijk!

Poot van Kingston!
Laatst gewijzigd door DayKy op 10 apr 2012, 15:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Don't dream your life, live your dreams!
Afbeelding
Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lupos »

Jeutje wat een glimmerd heb jij :klasse: hij ziet er echt super uit! en die laatste foto is hilarisch :D
Afbeelding

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

jammer dat je niet zo lekker voelde, want verder ziet het er als een topvakantie uit :)
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
Guus

Ongelezen bericht door Guus »

Je bent lekker weg geweest vent......
voortaan geen eitjes meer pikken :lol: :lol:
straks word je nog een paasei :shock:
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door sharon66057 »

Geen paaseitjes meer pikken hoor knappe vent! Gelukkig heb je toch nog een beetje van je vakantie genoten :)
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Gelukkig toch nog een geslaagde vakantie :D
DayKy
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door DayKy »

Inmiddels de foto's van Bert Jonkhans ontvangen.
En er zitten super mooie bij!

Nu alleen nog kiezen.... en daar gaat het momenteel even de mist in. Manlief wilt totaal andere foto's als ik zelf :lol:
Maar dat komt wel goed.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding :verliefd1:

Ondanks dat onze loebes ziekjes was, vind ik het nog steeds prachtige foto's, en zelfs manlief (erg pietje precies) is helemaal weg van de foto's
De foto's zijn precies zoals Kingston ook is. Fantastisch!
Wij gaan nog even brainstormen welke foto's we gaan bestellen
Don't dream your life, live your dreams!
Afbeelding
Plaats reactie