Hellup

Dat verschilt dus ook heel erg per reu want bij die van mij zie ik die 'roze wortel' vrijwel nooitdoggie schreef: Ik vind ook de piemel van een hond een onsmakelijk gezicht ( tja, die hangt er regelmatig uit...) en als ik dan hoor over voorhuidontstekingen en moeten spoelen e.d, weet ik dat ik nooit een reu zal kiezen.
uhh bij de mijne ook nietPandora schreef:Dat verschilt dus ook heel erg per reu want bij die van mij zie ik die 'roze wortel' vrijwel nooitdoggie schreef: Ik vind ook de piemel van een hond een onsmakelijk gezicht ( tja, die hangt er regelmatig uit...) en als ik dan hoor over voorhuidontstekingen en moeten spoelen e.d, weet ik dat ik nooit een reu zal kiezen.
Ook hier geen "roze" wortel hoor. Echt nog maar een paar keer gezien in het jaar dat ik hem nu heb. En als ie er al uit hangt dan echt maar 1 cm ofzo en is ook gelijk weer klaar na 10 sec.Pandora schreef:Dat verschilt dus ook heel erg per reu want bij die van mij zie ik die 'roze wortel' vrijwel nooitdoggie schreef: Ik vind ook de piemel van een hond een onsmakelijk gezicht ( tja, die hangt er regelmatig uit...) en als ik dan hoor over voorhuidontstekingen en moeten spoelen e.d, weet ik dat ik nooit een reu zal kiezen.
Ik lig hier in een deuk om je heerlijk eerlijke reactiedoggie schreef:Ik kies altijd voor een teefje. Gewoon omdat mijn gevoel beter is bij een teef. Ik heb ook een hekel aan het plassen met een poot omhoog ( en natuurlijk kan je dat wel afleren, maar een teef zal het niet zo gauw doen..) Ik vind ook de piemel van een hond een onsmakelijk gezicht ( tja, die hangt er regelmatig uit...) en als ik dan hoor over voorhuidontstekingen en moeten spoelen e.d, weet ik dat ik nooit een reu zal kiezen.
Oh ja, en dan dat gedoe als er loopste teven in de buurt zijn. Ze kunnen dan slecht gaan eten, de hele dag piepen en janken, en als je niet uitkijkt peren ze hem tijdens de wandeling om achter zijn hormonen aan te lopen.
Nee, echt geen reu voor mij.
Misschien nog even verder speuren naar een reutje ? Kijk....persoonlijk vind ik dat je nooit verkeerd kiest als je kiest voor een labrador, maar als je gevoel naar een reu uitgaat, zou ik nog even wachten tot er een geschikte reu op je pad komt. Persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar een teef alhoewel ik hier een heerlijke, lieve en pracht van een reu heb rondlopen met een karakter van goudDenver schreef:Hallo...,
HellupWij zijn aan het kijken voor een labrador pup. Nu waren we altijd van mening dat het een reutje moest gaan worden, maar nu is er in een nest een leuk/mooi teefje beschikbaar en geen reutjes meer. Nu ben ik gaan kijken wat de voor en nadelen per geslacht zijn...kunnen jullie mij helpen
![]()
Ik wil wel een keuze maken gebaseerd op echte feiten en niet achteraf spijt hebben,.....Alvast bedankt