Vakantietip!

Vakantiechecklist, reistips en ervaringen met vakantieplekken.
jolien
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Vakantietip!

Ongelezen bericht door jolien »

Wij zijn net terug van een paasweekend in het huisje Papillon van Easterwood. Echt een aanrader voor mensen met twee of meer honden, omdat dat vaak moeilijk boekbaar is. Dit huisje had bijvoorbeeld een grote omheinde tuin, voerbakken en bench etc. zijn in het huisje aanwezig. Ook loop je zo vanuit de tuin het bos in, ideaal dus. :)
Elly H
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Elly H »

Ik heb even gezocht op internet en het ziet er inderdaad goed uit! :klasse: Ik kan echter nergens prijzen vinden en voor ik iets ga bespreken met onze vaste groep van 5 personen wil ik dat altijd wel even weten.
We gaan meestal 2 keer per jaar en volgend weekend is de eerste keer dat we weer met 3 honden naar Winterswijk gaan. We hebben daar een huisje geboekt dat "Braaf Huisje" heet. Kent iemand dat?
Afbeelding

:bruinpootje: Jessy 10-07-2002 / 22-04-2017
:bruinpootje: Bowie 31-12-2004 / 23-01-2017
jolien
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door jolien »

Elly H schreef:Ik heb even gezocht op internet en het ziet er inderdaad goed uit! :klasse: Ik kan echter nergens prijzen vinden en voor ik iets ga bespreken met onze vaste groep van 5 personen wil ik dat altijd wel even weten.
We gaan meestal 2 keer per jaar en volgend weekend is de eerste keer dat we weer met 3 honden naar Winterswijk gaan. We hebben daar een huisje geboekt dat "Braaf Huisje" heet. Kent iemand dat?
Op de site van Easterwood is een kopje 'tarieven' waar de prijzen vermeld staan :)
Plaats reactie