Hoe kleine dingen je intens gelukkig kunnen maken !

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
miran&joost
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Hoe kleine dingen je intens gelukkig kunnen maken !

Ongelezen bericht door miran&joost »

Vanmorgen was ik al vroeg wakker en besloot om samen met Enzo maar eens een grote ochtendwandeling te maken in de Drunense duinen. Normaal doen we dit in de middag, maar omdat het vrouwtje een weekend weg is gaan we samen lekker vroeg op pad.

En daar loop je dan in een waterig ochtendzonnetje, (muisstil in de duinen op wat gekwetter van de vogels na) te kijken naar de lekker zandpootjes en onophoudelijk kwispelstaartje van je doggie en dan overvalt je ineens een intens gevoel van geluk en het leek wel of Enzo dit ook had ! Hij kan nogal eens een draakje zijn, maar vanochtend was hij het grote toonbeeld van voorbeeldigheid. Als we dan al een hondje tegen kwamen (al zijn het er niet veel zo vroeg) en ze hadden even gesnuffeld dan kwam hij gelijk weer achter me aan. Soms blijft Enzo even achter om te snuffelen, maar als ik hem fluit hoor ik gelijk het tromgeroffel van zijn pootjes en zie ik een soort van lachend snoetje over een heuveltje aan komen en wordt mijn hand even aangetikt alsof hij zegt " ik ben er hoor !"
Op 1 punt kruisen de loslooproute en de mountainbikeroute elkaar, ik roep hem hij komt direct naast me zitten en op het commando volg loopt hij netjes naast me mee tot ik hem weer vrij geef. Achter me hoor ik wat mensen zeggen: "moet je kijken wat een aandacht die voorbeeldige hond voor zijn baas heeft " . Ze moesten eens weten....

Zoals ik al zei: echt een ochtend waar ik intens gelukkig van ben geworden. Zowel van de rust als de interactie met mijn maatje, het voorbeeldige draakje.
Niets, maar dan ook niets, komt vrolijker op je afgelopen dan een kletsnatte lab met baggerpootjes !
Koda-beer

Ongelezen bericht door Koda-beer »

Ik hoop dat ik dat moment van rust en aandacht vroeg of laat ook nog is mag meemaken met Koda. :oops:
Het zijn de kleine dingen in't leven die je gelukkig maken blijkt maar weer! :D Erg mooi!
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Zulke momenten zijn heeel mooi :D :verliefd1:
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

Wat leuk om te lezen en o zo herkenbaar :)
marron
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door marron »

Heel herkenbaar, ik word alleen 5x aangetikt of besprongen door een blonde kung fu panda :D maar verder heel herkenbaar :D
:bruinpootje: Marron R.I.P
:bruinpootje: Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F)
:bruinpootje: La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F)
:bruinpootje: Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F)
:bruinpootje: Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
Wil enCo
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Wil enCo »

Dat is zeker herkenbaar. Hadden meer mensen dit maar. Gewoon.. tevreden zijn met wat je hebt.Niet ontevreden met wat je niet hebt.

Het is overal mooi, maar je moet het wel zien natuurlijk.

Ikzelf loop elke morgen door het bos tussen Putten en Voorthuizen en ik weet dat er mensen zijn die honderden eurie betalen om ook 1 week hier te mogen zijn!

Count your blessings. :wink:
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)

:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
:bruinkopje: Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008
miran&joost
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door miran&joost »

En dan ook nog bij thuiskomst net de deur achter je dichttrekken en het begint te hagelen :twisted: Daar wordt je toch ook blij van !
Niets, maar dan ook niets, komt vrolijker op je afgelopen dan een kletsnatte lab met baggerpootjes !
Monique
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Monique »

Wat een heerlijk verhaal! :) Ik kan ook zo van die momenten genieten.
Afbeelding

Bedankt Monika!
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

miran&joost schreef:En dan ook nog bij thuiskomst net de deur achter je dichttrekken en het begint te hagelen :twisted: Daar wordt je toch ook blij van !
En dan lekker met een bakje op de bank zitten en denken "gelukkig hoeven wij er voorlopig niet meer uit", heerlijk :)
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

Heerlijk! Inderdaad herkenbaar, je hebt maar zo weinig nodig om zoveel geluk te voelen.
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
Lars en Daniëlle
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Lars en Daniëlle »

Helemaal goed zulke geluksmomentjes :)
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

:verliefd1: soms zijn ze zoooo lief :)
roef
Speurneus