Weekendje Egmond

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
Terra5
Speurneus
Speurneus

Weekendje Egmond

Ongelezen bericht door Terra5 »

Afgelopen weekend waren we met mijn familie en de labjes uiteraard een weekendje in Egmond aan Zee. Helaas geen bezoek aan zee met de dames :-( Maar over een aantal weken gaan we een hele week naar Texel dus dat komt dan wel goed 8)

Eerste dag zijn we even door Bergen gelopen en lekker op een terrasje gezeten :klasse: Wij zijn daarna uiteraard wel eventjes naar zee geweest ;-)
Afbeelding

Dames waren beide erg moe.. Lieffff :verliefd1:
Afbeelding
Afbeelding

Op zondag hebben we heeeel toeristisch gedaan; een bezoekje aan de Zaanse Schans :D Terwijl de rest een rondje liep, bleven Danouk en ik achter op een terrasje.. Waar ik met verbazing heb gekeken naar alle japanners die in de klomp wilden poseren :D
Danouk poseert :verliefd1:
Afbeelding

En dan nog even beide dames met de baas :verliefd1: Hoe toeristisch wil je het hebben? 8) :D
Afbeelding
Afbeelding

En weer thuis komt alles een beetje tot rust.. Danouk slaapt ook eindelijk, ondanks die stomme kap..
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Terra5 op 17 apr 2012, 09:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Tamara, :zwartpootje: Danouk en :blondpootje: Sanna
In loving memory :zwartpootje: Terra

Afbeelding
:zwartkopje: Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
:zwartkopje: Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009
:blondkopje: Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
Jutta
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jutta »

Leuke fotos Tamara en ook die met de molens op de achtergrond. De lieve meiden van jou, heerlijk. Zaanse schans is leuk is ook hier altijd de favoriete uitstap met bezoek uit Duitsland
Afbeelding

bedankt Sharon !
laika
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door laika »

s'avonds na 7 uur mag je wel op het strand hoor maar jullie hebben het leuk gehad je was dicht bij ons 8)
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008
Terra5
Speurneus
Speurneus

laika schreef:s'avonds na 7 uur mag je wel op het strand hoor maar jullie hebben het leuk gehad je was dicht bij ons 8)
We mochten sowieso wel op het strand volgens mij, tot eind april.. Maar de dames en ik konden zelf allemaal even niet ;-)

Afbeelding
:zwartkopje: Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kay »

Fijn dat jullie even tot rust zijn gekomen en balen dat de meiden niet het strand op konden.
Die foto van Martin bij de molens met de 2 dames is erg leuk geworden !
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Wat een leuk weekend! Ik ben vorig jaar met mijn zus ook bij de Zaanse Schans geweest. Het was slecht weer dus er liep bijna niemand :lol: Nu zie ik wat meer mensen :D De japanners zijn echt grappig haha!
Terra5
Speurneus
Speurneus

Charella schreef:Wat een leuk weekend! Ik ben vorig jaar met mijn zus ook bij de Zaanse Schans geweest. Het was slecht weer dus er liep bijna niemand :lol: Nu zie ik wat meer mensen :D De japanners zijn echt grappig haha!
Nou, druk was het nu zeker :D En die Japanners, die maken echt overal foto's van! Ik stond even met Danouk bij de uitgang en klik klik. Martin zei dat er onderweg zelfs foto's van alleen Terra werden gemaakt :D

Afbeelding
Pebbles
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Pebbles »

Jullie ook lekker naar zee geweest zie ik. Leuke foto's. Vooral die waarop ze lekker liggen te slapen :verliefd1: en die bij de molens.
Plaats reactie