Quincy heeft altijd een taak. In de ochtend mag Quincy de krant halen en als ze hem dan komt brengen wordt er een banaantje gedeeld. Dat is ook echt Quincy haar ding en ritueel! Die vind het machtig, en als ze de brievenbus hoort staat ze voor de deur, en als we in de nacht de deur open laten treffen we regelmatig de krant midden in de kamer op de grond, want vrouwtje was er niet om hem aan te pakken! Noortje, die moet dan braaf naast me blijven zitten en Quincy de rust gunnen de krant bij me af te geven, dat leverde in eerste instantie nog wel wat problemen op, maar inmiddels gaat dat perfect! "Quincy ga de krant maar halen" betekend, "Noortje zit en kijk me aan".
Vanmorgen vroeg was de krant er nog niet, en na een poosje weer terug naar bed gegaan. Later er weer uit, Noortje uit de bench, ik ging even wat uit de bijkeuken halen, zag de krant liggen en dacht, oh dan laat ik de deur open staan kan Quincy hem straks halen! Maar die lag nog zo lekker te pitten op de bank, dus het had geen haast. Na enige tijd zie ik ineens een zwart monstertje aan komen lopen met een krant die eigenlijk te groot is om te dragen (waardoor er nu ook een paar scheuren inzitten). Spuugt de krant uit aan mijn voeten gaat zitten en kijkt me aan met een blik van, zo en nu die banaaan, als dat oude ding het niet doet, dan doe ik het wel!

Het wordt tijd dat ook Noortje haar taak gaat krijgen in huis! Het brengen van de voerbakken!