Ze is opgenomen bij de dierenarts en ligt daar aan het infuus en krijgt medicijnen. Ze is in goede handen.
Het is dinsdag middag begonnen. 's Morgens nog niets aan haar gemerkt. Mijn vriend kwam thuis eind van de middag en ze had door de hele kamer gebraakt.'Ze lag als een doodvogeltje in haar mand. 's avonds tegen 10 uur deed ze drinken. Kwam vervolgens een paar minuutjes bij ons liggen. Stond weer op en ze braakte het water + bloed eruit. Direkt een dierenarts gebeld. We konden gelijk terecht. Daar heeft ze 2 injecties gehad. 1 tegen braken en zantac om de maag rustig te maken. Gister bloedde ze zowat dood. Ging in het parkje 100 meter van ons huis in het gras liggen. En ik dacht daar gaat ze. Dat dacht ik ook van de nacht van dinsdag op woensdag 2 x. Dus het was een zware ncht en dag.
Gisterochten heb ik haar naar onze eigen dierenarts gebracht. Daar is ze nu. Hopen dat het goed gaat. Straks om 9uur even bellen.
Diezel is ook helemaal van slag. En moet nu ook 2 dagen alleen zijn omdat ik moet werken. Maar de overburen laten hem gelukkig wel uit.
Hou jullie op de hoogte
Groetjes van Corine