En het wachten is beloond. Onze pup Sam is geboren. We zijn gaan kijken toen hij net iets meer dan een week was. Als hij zes weken is, gaan we weer kijken, dan kunnen we samen met de fokker beslissen welke pup onze Sam gaat worden.
Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
Even een vraagje, ik wil voor Sam een knuffeldier in zijn bench leggen. Nu heb ik een leuke kikabeer. Maar daar zitten plastic oogjes in, ze zitten heel erg vast, ik krijg ze er niet uit. Kan dat kwaad bij een pup? Anders zoek ik verder.
Van harte gefeliciteerd! Bij ons kriebelt het ook weer behoorlijk want ook de pup die binnenkort bij ons komt wonen is op 20 april geboren. Wij gaan volgende week kijken maar worden tussenstijds wel bestookt met foto's van de pups. Onze pup komt uit een klein plaatsje bij Budapest vandaan.
Wat er ook speelt in de wereld, laat het vooral de honden zijn! Dewi ♀ 21-04-03/08-08-17 Norah ♀ (The Prettiest vh Oosterhuis) 01-11-05 Fleur ♀ (Just Imagine vh Oosterhuis) 09-01-08 Cleo ♀ ( Lab' Major Headway) 08-03-11 Rose ♀ (Lab' Major Limited Edition) 20-04-12 Jenthe ♀ (Lab' Major Flower Power) 10-05-14 Xanne ♀ 24-10-02/22-08-13
Oh wat leuk heerlijk zulke hummeltjes.
Voor wat betreft je vraag over een knuffel: Wij hebben voor Lara regelmatig een knuffel van Ikea, die bevallen uitstekend want ook met ruig spelen lukt het om ze langer dan een maand heel te houden.
Ook heb ik hier wel eens een tip gelezen over het aanschaffen van een knuffel bij de kringloop winkel