Dat Meneer Zabbo hier 's middags, terwijl ik ben gaan werken prinsheerlijk en languit, op de bank ligt te maffen om als ik dan thuiskom op zijn kussen te liggen met zo'n snuit van : ik lig hier al heel de tijd hoor....ik weet van niks... ik weet niet hoe die blonde haren in die zetel komen en ook niet hoe die kussens nu eigenlijk toch wat anders liggen en ook niet hoe het komt dat dat ene kussen op de grond ligt ...
hahahaha...lekker diertje heb je toch!
ik kan hem ook eigenlijk geen ongelijk geven: er zat toch niemand in de stoel, en je gaat dan toch niet op de grònd liggen?!
Martine, gaat t al wat beter met wandelen? ben best benieuwd
Nou ja zeg Zabbo, dat het vrouwtje zo slecht over jou denkt. Dat zou jij echt nooit doen. Die blonde haartjes liggen daar omdat jij wel eens moeten niezen en dan dwarrelen er allemaal haartjes door de lucht en die komen dan per ongeluk op de bank terecht!! En dat kussentje viel op de grond toen jij heel voorzichtig alle kussens voor het vrouwtje aan het opschudden was, zodat zij lekker kon zitten na een dag hard werken!! Nou Zabbo, stank voor dank hoor, je wordt niet gewaardeerd!
Leuk!! Groot gelijk!
Laycka mag alleen 's avonds bij ons op de bank als er een kleed voor haar op de bank ligt, en dat kleed ligt er alleen 's avonds en overdag niet. maar ik denk als ik een keer weg zou zijn en haar in de kamer laat dat zij misschien ook wel een poging doet om stiekem toch lekker op de bank te gaan liggen en dan zonder kleed, geef haar eens ongelijk. Maar zij is altijd in de bijkeuken als ik er niet ben... dus de kans is niet aanwezig.
jeltje schreef:Nou ja zeg Zabbo, dat het vrouwtje zo slecht over jou denkt. Dat zou jij echt nooit doen. Die blonde haartjes liggen daar omdat jij wel eens moeten niezen en dan dwarrelen er allemaal haartjes door de lucht en die komen dan per ongeluk op de bank terecht!! En dat kussentje viel op de grond toen jij heel voorzichtig alle kussens voor het vrouwtje aan het opschudden was, zodat zij lekker kon zitten na een dag hard werken!! Nou Zabbo, stank voor dank hoor, je wordt niet gewaardeerd!
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.