welke pup heeft dat nog meer
welke pup heeft dat nog meer
Hallo allemaal.
Luna is nu zes maanden oud en heeft nu bij haar buik witte haren.
Voor de rest zie je ze nergens en is ze prachtig bruin.
Is dit normaal??
Luna is nu zes maanden oud en heeft nu bij haar buik witte haren.
Voor de rest zie je ze nergens en is ze prachtig bruin.
Is dit normaal??
- bud en weiser
- Middelgrote hondenneus
-
- Snuffelneus
Witte haartjes
Onze rivkah heeft altijd wat wiite haartjes in haar nek gehad,..van pup af aan. Toen ze ouder werd verschenen gelijk op meer plaatsen, nu bijna 12 jaar oud is heeft overal plukjes wit haartjes. Is volgens mij een vorm van een pigmentstoornis / defect.
-
- Snuffelneus
Witte haartjes
Onze rivkah heeft altijd wat wiite haartjes in haar nek gehad,..van pup af aan. Toen ze ouder werd verschenen gelijk op meer plaatsen, nu bijna 12 jaar oud is heeft overal plukjes wit haartjes. Is volgens mij een vorm van een pigmentstoornis / defect.
-
- Kleine hondenneus
-
- Middelgrote hondenneus
- Contacteer:
Bij mijn Caedlih was het omgekeerd: hier en daar een enkele zwarte haar. In het begin dacht ik nog: zeker van de poes. Maar nee, hoor, als ik eraan trok, bleken ze toch echt vast te zitten.
En een zwart vriendje van haar (ook labje) had zoveel bruine haartjes op zijn rug dat hij een bruine schijn had.
Ik dacht altijd dat het gewoon komt omdat labjes in 3 kleuren komen? En dat het in hun genen zit?
En een zwart vriendje van haar (ook labje) had zoveel bruine haartjes op zijn rug dat hij een bruine schijn had.
Ik dacht altijd dat het gewoon komt omdat labjes in 3 kleuren komen? En dat het in hun genen zit?
Een labrador heeft weinig om over te blaffen.
Zijn baasje des te meer om over te bloggen.
Zijn baasje des te meer om over te bloggen.
-
- Middelgrote hondenneus
- Contacteer: