't Is het zij achterraampje geworden, als ik 'm op mijn achterraam doe ben ik bang dat ik wordt aangehouden en mijn uitlaat deugt niet helemaal, dus dat is niet zo handig
Zou het niet een idee zijn om hier stickers van te laten maken voor op de auto?
Lijkt mij weer wat aantrekkelijker dan een A4'tje
Koda-beer schreef:Maar, ik moest gisteren naar de DA en over 2 á 3 weken weer..
Het gaat er niet om dat je je hond meeneemt in de auto, als je rijd met de ramen open komt er ook een windje binnen. Het gaat erom dat je je hond niet alleen achter laat ik de auto (ook niet met de ramen open) het word bloedheet in de auto, veel te heet voor je hond! Maar ik doe Noah trouwens met dit weer voor de zekerheid altijd een koelband om in de auto als we lange stukken rijden want ook als je in de file komt kan het bloedheet worden. Bij de kleine stukjes hier in de stad doe ik gewoon de ramen tegen elkaar open (als we rijden!)
Noah
Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...
R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
Bowie schreef:Ik heb 'm ook op facebook gezet en op wat andere fora.
En stickers vind ik (al heb ik zelf geen auto) een goed idee.
Ik ook, maar moet alleen even zien hoe dat precies gaat en de kosten, ook niet onbelangrijk
En of de tekst dan nog wel leesbaar is, ik denk niet dat de boodschap dan nog zo duidelijk overkomt als op een A4 formaat, maar dat moet ik eerst zien.
Degene die het topic heeft geopend op BP heeft bij de dierenbescherming gevraagd of er al zoiets bestaat en het bestaat gewoon niet
Nu wil zij een algemenere poster gaan samenstellen, ook met plaatjes erop van hondjes naast de fiets en sportende honden, ben benieuwd wat daar uit komt.
Voor wie interesse heeft hieronder de link:
Echt fantasties wat die gene op poten wil zetten.
Er zijn nog steeds heel veel mensen die niet in de gate hebben wat ze hun hond aan doen met deze warmte.