Nog 3 weken wachten op kleine Bailey, wat is dat toch moeilijk
Deze foto hebben we gisteren van de fokker gekregen.
Lief he
Het liefste zou ik haar nu willen ophalen
ik weet zo goed wat jullie voelen. Ik zei tegen mijn man: ik had me niet kunnen voorstellen dat het verlangen naar iets dat je niet kent, zó groot kan zijn en alleen maar groter wordt.
En nu is ie alweer 5 weken bij ons en groeit elke dag groter en groter.
Het is zó leuk!!!! Voor je het door hebt, is de tijd voorbij!!!
When life gives you a 100 reasons to cry, show life that you have a 1000 reasons to smile
Wat een lekker bruin poepie! Ook hier is het grote wachten weer begonnen. Wat kunnen 3 weken lang duren he? Wij mogen Rose op 16 juni ophalen. Veel voorplezier gewenst.
Wat er ook speelt in de wereld, laat het vooral de honden zijn! Dewi ♀ 21-04-03/08-08-17 Norah ♀ (The Prettiest vh Oosterhuis) 01-11-05 Fleur ♀ (Just Imagine vh Oosterhuis) 09-01-08 Cleo ♀ ( Lab' Major Headway) 08-03-11 Rose ♀ (Lab' Major Limited Edition) 20-04-12 Jenthe ♀ (Lab' Major Flower Power) 10-05-14 Xanne ♀ 24-10-02/22-08-13
Eindelijk mogen we het zeggen; 'volgende week gaan we onze pup ophalen'!
Wat komt het opeens dichtbij!
Het wordt zaterdag of zondag, zodat heel het gezin thuis is
Ik zal zo snel mogelijk foto's plaatsen van Bailey, als jullie dat leuk vinden!
DanielleBeverdam schreef:Eindelijk mogen we het zeggen; 'volgende week gaan we onze pup ophalen'!
Danielle & Bailey
TUUUUUUUURLIJK vinden we dat leuk!!! De laatste loodjes en dan is het elke moment van de dag knuffelen!!!!!
When life gives you a 100 reasons to cry, show life that you have a 1000 reasons to smile
DanielleBeverdam schreef:Eindelijk mogen we het zeggen; 'volgende week gaan we onze pup ophalen'!
Danielle & Bailey
Succes met de laatste week
Wij mogen dit weekend onze pup halen
Groetjes Lin en een van Max en een van Luna, Doran en Zinzi