Mijn dochter woont op kamers en wilde al heel lang Leentje een paar dagen 'lenen' .
Deze week is het nu eindelijk zover: we hebben haar vanmiddag, samen met Leentje, naar haar kamer in Wageningen gebracht. ("we kunnen echt prachtig wandelen mam, langs de Rijn, vindt Leentje vast leuk!")
Nu blijft ze dus tot vrijdag weg, en ben ik een weekje hondloos. Ik vind het 3x niks!!! En dan heb ik ook nog een paar vrije dagen deze week. Ga maar aan de schoonmaak ofzo......
oei dat lijkt mij ook niks,ik zou me ook erg vervelen na een dag denk ik.
nou ja je dochter zal het wel een leuke week vinden denk ik en Leentje ook wel en dat is ook wel wat waard toch?
Roef (Matcho) 18-04-2008 James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
roef schreef:oei dat lijkt mij ook niks,ik zou me ook erg vervelen na een dag denk ik.
nou ja je dochter zal het wel een leuke week vinden denk ik en Leentje ook wel en dat is ook wel wat waard toch?
Ja, ze is gek op dieren, studeert ook dierwetenschappen en is zelf op zoek naar een Jack Russel herplaatser. Nu kan ze eens ervaren hoe het is om de volledige verantwoording voor een hond te hebben.
Ha, ha, ik vind het ook vreselijk om gewoon thuis te zijn zonder hond. Met Koninginnedag waren man, kids en hond een lang weekend naar onze boot in Friesland en was ik gewoon thuis omdat ik moest werken. Zonder man en kids ging me wonderwel af, maar zonder Zyva....vreselijk!!!!
passende naam dus, leentje! mag ik haar ook een keer lenen? Ze heeft het vast heerlijk gehad bij je dochter, maar dat ze nu weer thuiskomt is ook wel weer fijn! toch?