uhm, bob zijn piel..
-
- Grote hondenneus
uhm, bob zijn piel..
Ok, wij hebben bob zn lipstick al wel een paar keer gezien. die showt hij toch wel regelmatig. Net was hij op een knuffel een het 'rijden' en zijn pielie hing er uit. Niet zoals hij hem normaal showt, maar met (wij denken) balletjes en al
Dat kan toch niet goed zijn......

-
- Speurneus
-
- Speurneus
speurneus carola schreef:haha honden hebben 3 ballen, 2 in een zakje aan de achterkant en nog 1 aan hun piep (dat is het gedeelte dat zo zwelt zodat de reu en teef vast komen te zitten tijdens de dekking ook wel een bijbal genoemd
Da's nieuw voor mij

Heb je een link/bron van die 3e bal?
Kon er zelf zo 1,2,3 niets van vinden op het Net.
De woordspeling is geheel toevallig, overigens

Dazzling Diamonds Kiepers Nickname
-
- Speurneus
http://forum.fok.nl/topic/497023
hier hetzelfde verhaaltje maar ook ik kon geen plaatje ver van vinden
alleen ik noemde het een bijbal, maar bijbal zit naast de teelbal in zijn zakje buiten
en als ik verder in het rijtje ga zoeken dan krijg ik erotische verhaleb...maar das wat anders
hier hetzelfde verhaaltje maar ook ik kon geen plaatje ver van vinden
alleen ik noemde het een bijbal, maar bijbal zit naast de teelbal in zijn zakje buiten
en als ik verder in het rijtje ga zoeken dan krijg ik erotische verhaleb...maar das wat anders

al me kinders uitgevlogen
-
- Grote hondenneus
Hahaha, toen Ruud zo'n 12 weken was zag ik het ook! Ik was echt helemaal in
shock
Ik dacht echt dat er iets afgescheurd of geknapt was omdat de hele handel er zo ver uitkwam!
Dacht echt: dit kan nooit goed zijn en wilde de da al gaan bellen
.
Eerst geprobeerd om Ruud wat af te leiden en gelukkig zagen we toen alles weer normaal worden pffff.
Daarna nooit meer gezien trouwens

Ik dacht echt dat er iets afgescheurd of geknapt was omdat de hele handel er zo ver uitkwam!
Dacht echt: dit kan nooit goed zijn en wilde de da al gaan bellen

Eerst geprobeerd om Ruud wat af te leiden en gelukkig zagen we toen alles weer normaal worden pffff.
Daarna nooit meer gezien trouwens

-
- Speurneus
- Contacteer:
Wat Carola bedoelt is niet de 3e bal, maar de Bulbus Glandis. Dat is een bobbel in de penisschacht en zit tussen de balzak en de voorhuid rondom zijn piemeltje. 

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012