eendjes gered
-
michelle
- Middelgrote hondenneus

eendjes gered
kom ik net terug met fleur van het strand is er een moeder eend dood gereden op een weg niet zo ver van mijn huis ook vele eendjes hebben het niet gered het was op een weg waar je niet kon stoppen.
toen ik thuis kwam direkt mijn scooter gepakt en op weg naar de plek waar de moeder eend lag.
ik hoorde al een luid gepiep in de berm en heb er 4 kunnen redden in mijn rugzak weer mee terug genomen en natuurlijk de dierenambulance gebeld
die komt ze ophalen ze zitten nu in een doos en piepen luidkeels.
ik hoop dat deze 4 het gaan overleven.
weet iemand toevallig ook of de eendjes iets nodig hebben zoals water of voedsel of warmte.
toen ik thuis kwam direkt mijn scooter gepakt en op weg naar de plek waar de moeder eend lag.
ik hoorde al een luid gepiep in de berm en heb er 4 kunnen redden in mijn rugzak weer mee terug genomen en natuurlijk de dierenambulance gebeld
die komt ze ophalen ze zitten nu in een doos en piepen luidkeels.
ik hoop dat deze 4 het gaan overleven.
weet iemand toevallig ook of de eendjes iets nodig hebben zoals water of voedsel of warmte.

-
Lupos
- Speurneus

- Contacteer:
Als ze zo worden opgehaald hoef je niet zoveel te doen, behalve op een tochtvrije plaats houden
Zou je ze willen grootbrengen dan moeten ze uiteraard meer verzorging hebben.

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
-
michelle
- Middelgrote hondenneus

-
wobbetje
-
ElisabethErnstDave
- Speurneus

-
michelle
- Middelgrote hondenneus

nou dat was het eerste wat ik heb gevraagt maar de man van de ambulance vertelde dat dat moeielijk zou worden aangezien er op het moment 70 grutjes worden opgevangenElisabethErnstDave schreef:Goed gedaan super actieen je kan natuurlijk altijd bellen hoe het met het kleine grut gaat
echt heel jammer hoor.

-
ElisabethErnstDave
- Speurneus

-
royenmarjolein
- Hele grote hondenneus