BoukeArnhem schreef:Hallo allemaal,
Ik weet niet zeker of ik onder het goede forum post, maar niet geschoten is natuurlijk altijd mis.
We zijn namelijk op zoek naar een pup, het liefst een bruine reu. Ik vroeg me af of jullie misschien plekken weten waar er op relatief korte termijn één beschikbaar komt? Via het internet heb ik al een aantal fokkers benaderd, maar op zoek gaan via dit forum leek me ook nog best een sterk plan.
Natuurlijk hoef ik jullie niet uit te leggen dat de interesse in een pup een weloverwogen keuze is. We hebben al veel gelezen en geïnformeerd en onze gezinssituatie lijkt ons geschikt.
Ik ben benieuwd naar de reacties!
Bij erkende fokkers en op relatief korte termijn, jammer maar dat gaat 99,9% niet lukken.
En broodfok, zoek maar eens op dit forum en je zal HEEL veel schokkende foto's tegen komen.
Ik zelf heb heel veel geluk gehad, dat de fokker van mijn Harry nog een reu had die niet besproken was.
Heb dus zelf gezocht op internet, en naar reu en chocolade bruine labrador en stamboom.
Maar mijn huidige pup van 8 maanden heb ik mij bewust op de lijst laten zetten bij een fokker, zodat ik zeker was van een pupje.
Dus op relatief korte termijn, ik persoonlijk denk niet dat je gaat lukken bij de erkende fokkers.