Mijn naam is Bailey (dat geloof ik dan teminste, want ze zeggen ook vaak nee tegen me
Vandaag is mijn derde dag bij mijn nieuwe gezinnetje, en ik geloof dat ik het best goed doe!
Ik kan al aan het riempje mee lopen, ik ga al uit mijzelf slapen in mijn bench, en ik vind het heel fijn om bij mijn baasjes op schoot te spelen.
Maar ik geloof dat ik ook een paar dingen niet goed doe ...
Die gekke dingen aan de handen van mijn baasjes, mag ik daar nou in bijten of niet? En waarom mogen mijn baasjes wel een kus geven op mijn kopje en ik dat niet, of zou dat komen omdat ik mijn tandjes erbij gebruik
Ook zijn er een paar dingen die ik al heb geleerd, zo wist ik al binnen 1 dag dat als ik ging zitten wanneer ze dat vroegen ik een koekje kreeg
Ook denk ik dat de baasjes liever hebben dat ik buiten plas, want dan vinden ze me een hele grote meid en krijg ik vaak ook iets lekkers, en als ik dat binnen doe dan krijg ik niets ... zelfs niet als ik mooi ga zitten
Ook zeggen mijn baasjes vaak dat ik een stuiterbal ben als ik wakker wordt, maar meestal moeten ze dan om mij lachen dus ik denk dat dat niet erg is.
Nou ik ga maar weer naar dromenland, want na al dat spelen word ik best moe